2009年6月11日 星期四

La Bons Brasserie@灣仔 - 新舖位


地址 : 灣仔皇后大道東222號GardenEast 2樓全層
電話 : 2527 1768
消費 : $85/head (ie total $170)
整體評價 : fair與good之間 

2nd visit
jun 05, 09,2人嚟lunch,叫咗 :

1) pan fried snapper fillet w/champagne italian anchovy, fresh tomato cream sauce w/rice & vegetable (hk$70)
i) clam chowder
- 連埋1個包
-我無試到

ii) main
-友人話個魚煎得老咗,我見到都覺得有少少乾
-友人話唔呢個多得

iii) 餐飲
-友人叫熱咖

iv) 心太軟+雪糕 (+hk$33)
-同友人share
-流心程度唔強,不過好濃朱古力味

2) spaghetti w/fresh shrimps, bacon, bell pepper & mushroom (hk$65)
i) garden salad
- 正常嘅菜沙律

ii) main
-唔記得咗叫佢唔好炒咁耐
-幸好無腍到,小小彈口,已經算處理得不錯
-蝦唔細隻,有成4隻咁多,明顯另外調味過先嚟炒
-洋蔥甜,味道豐富
-其實呢個並非乾炒,碟底喺有小上湯,可以飲番幾啖
-好味

iii) 餐飲
-熱蜜桃茶


後記
1) 呢度嘅lunch set無+1,抵食

2) 船街嘅舊舖已經執咗

2 則留言:

  1. 你終於試左啦 , 我先前在我個 Blog 都有寫這間餐廳 , 我是星期六試 lunch, 我 d friend 睇到 lunch 成六十幾蚊 - 話貴 , 我就話佢地知不用加一 , 在灣仔商住區 , 仲要樓上係高級 service apartment, 合和周圍差不多價了 . 不過我吾太喜歡佢 d 枱與枱太近 , 若多人時 , 會嘈和迫的 .

    回覆刪除
  2. i wanna try this b4 boz of its signature dish "心太軟"..but my friend said the environment is not so comfortable. so, i haven't tried yet.

    回覆刪除