2009年6月3日 星期三

太陽香格里拉餐廳@元朗 - 元朗太陽 (closed)

地址 : 元朗泰祥街35號地下
電話 : 2944 0214
消費 : $78/head (ie total $470)
整體評價 : good
 
我期待咗成年多嚟呢度食嘢,因鱔稿寫個大廚兼老闆喺由ritz carton做咗18個月出嚟,may 27, 09,6人食lunch共散叫咗 :

1) 香蕉lassi x 3 (@hk$20)
-因為要等友人們嚟,所以叫住杯嚟飲吓先
-lassi已1早鎖定為我嘅目標
-喺甜味, 芒果味同椰汁當中,揀咗香蕉
-自然嘅香蕉味,而乳酪味就從後帶出,甜度適中
-很不錯

2) 芒果lassi (hk$20)
-友人話芒果味唔夠濃

3) 椰汁lassi x 2 (@hk$20)
-友人問咗唔喺鮮椰子
-呢杯聽友人講就會以乳酪嘅酸味主導d
-所以大家總結應該喺香蕉味最正

4) vegetable samosa chat (hk$25)
-個皮唔算厚,最出色喺裡面嘅薯蓉,混有少少蔬菜,料看似不多,但好綿滑,有微微嘅咖喱香
-不錯,友人話我應該叫2碟,咁每人先可以分到1舊,現在得1/2舊,唔多夠喉


5) 尼泊爾蒸餃子 (hk$25)
-見到鱔稿寫,覺得好特別,無諗過尼泊爾嘢有d咁中國style嘅嘢食
-本身只跟咗呢個青青哋嘅小辣醬,但鱔稿話有甜醬,我又不妨問吓囉
-店員知道我哋唔喺全部都鍾意食辣,就額外比個甜醬我,不過慢咗少少先上,幸好未食晒
-我自己就鍾意甜醬,但好辣嘅友人就會揀個綠色醬
-皮都算薄,但有部份上枱時穿咗,當然唔會好似小籠包咁有湯汁啦,味道無問題,只喺嫌個皮頂硬咗d,不能稱之為有質素嘅餃子

6) curry prawn (hk$59)
-我無食到料,只"匹"了汁來伴餃子食
-因為喺mild嘅辣度,所以只有咖喱香味,適中嘅鹹甜度

7) tandoori chicken (hk$58)
-顏色好鮮艷
-因為用上了脾位,所以好嫩,好腍,唔乾,唔"鞋"
-雖然無汁跟,但都自己本身都夠味
-果真無介紹錯

8) 腰果濃汁滑羊 (hk$53)
-呢我喺我嘅心頭菜,點都要試吓,莫視咗店員嘅另外羊嘅推介
-個汁唔多覺有腰果味,但有甜意
-但最出色喺羊肉嘅肉質嫩同腍,亦有少羊味

9) fish goa curry (hk$49)
-個魚嘅質素突出過個汁
-魚肉喺厚件,啖啖肉,又juicy
-大家1致喜歡呢個多過個羊

10) garlic nan (hk$15)
-店員大力推介,我自己就想叫薯仔nan,但佢會建議呢個多過薯仔,所以我就信佢啦
-佢哋有習慣喺上咗咖喱菜式先會上包因為務求要d包熱辣辣
-所以佢剛烤好,好熱,又好香
-大家都大讚

11) plain nan (hk$10)
-反正都聽開店員話,所以叫多個原味烤餅

12) 免治羊肉烤餅 (hk$18)
-友人未夠飽,雖然唔喺我叫,但肯定又喺店員嘅推介
-好熱,本來想掏手"meet"開佢,但可能手皮太薄,耐不住熱,還是用刀叉吧
-中間有夾有薄薄嘅免治羊肉
-熱騰騰永遠都好食

13) 咖喱芝士?
-本來想叫芝士菠菜,但好似無菠菜
-唔知店員點同友人溝通..........友人話應該改成番茄
-但上到枱時,番茄就搵唔到喇............1片片嘅就應該喺芝士乾............除此之外,就無其他料喇

14) plain nan (送)
-食到尾段,店員話請我哋食
-多謝晒

15) 印度雪糕 x 2 (@hk$26)
-嗰日只喺得呢種甜品
-問清楚喺自家製
-好似蕉形,切片
-味道小甜,除此之外,有種香料味,但輕手,唔重,大家對佢嘅味道好唔歸1,有個話喺鹹味,有個話有蝦味............hahaha
-初時食落有d怪,質感有微微粉粉哋,但食完幾片之後,都ok鴉
-所以我就包起攪掂咗碟幾,因有d友人又唔食,比我清晒碟


後記
1) 店內setting

2) 好多謝友人請我食呢餐飯............因為雪中送炭實在難得

3) 其實大部份菜色都喺店員推介............真喺好靠得住,可以照跟/相信

4) 多謝友人幫手影相


點樣去???
1) 坐lrt大棠站落...........過斑馬線向右行............去街角位東亞銀行

 
2) 轉左入去.............不斷向前行...........最後過1條馬路就到



沒有留言:

張貼留言