2009年3月16日 星期一

slumdog millionaire - 一百萬零一夜



mar 07, 09嚟睇

《一百萬零一夜》改編自印度外交官Vikas Swarup的首部作品《Q&A》,故事以2000年9月1名貧窮侍應贏得巨額獎金,卻遭到監禁的故事為藍本。電影版由《迷幻列車》《迷幻沙灘》《28日後》的導演danny boyle導演至今奪得多個電影獎項。
故事講述18歲青年jamal malik,1個在印度孟買貧民窟長大的孤兒,只差1個問題就能拿到令全國觀眾瘋狂的節目「誰想成為百萬富翁」2000萬盧布獎金,但這時賈馬勒卻被捕了,他被懷疑作弊 ─ 沒讀過書的孤兒為何能答對所有連博士專家都沒把握全中的問題。為了證明自己的清白,賈馬勒向警察講述了他奇妙又令人不可置信的成長故事,以及他深愛的女孩latika......1個視錢財如糞土的人參與「誰想成為百萬富翁」的目的是甚麼?他如何得知全部答案?

後記


憑住每條問題去勾出男主角嘅成長嘅小片斷............呢d片斷多是悲慘同辛酸,唯獨喺爭取偶像簽名-跳落糞池尋出路...........就輕鬆d,雖然我無可能聞到味,但喺戲院就不自覺用手掩鼻............之後有幕點樣整瞎個細路,就用衫遮住對眼

唯1嘅戲情貫串全片就喺條愛情線.............的確個故事好豐富,有親情,愛情............亦有男主角無上到主持人嘅奸計...........男主角去玩100萬富翁都喺想女主角見到佢...........都有令人出人意表

但唔知點解,我唔喺覺得此片好感動.........可能唔識欣賞...........個人唔會列佢為絶佳電影

6 則留言:

  1. ^^我都睇左了!
    可用刺激黎形容!

    回覆刪除
  2. 故事嘅悲劇色彩非常濃烈,但全齣戲吸引著觀眾注意力但又沒有刻意去牽動觀眾的情緒。而結局大家真係會為男女主角而開心。加上大少演員都恰到好處,2009年我第一齣力薦電影。

    回覆刪除
  3. 香港花卉展覽2009, 一齊嚟欣賞下啦

    回覆刪除
  4. 都話唔係幾得啦

    回覆刪除
  5. 終於等到妳睇完。我個人就體會到兩個訊息,1. 我們的所作所為會最終有報應嘅。兩兄弟各有收塲就正正係好例子。2.天無絕人之路,只要面對困難,肯想辨法就會解決到。正所謂世上沒有真正的窮人,只有懶人!

    回覆刪除
  6. 我覺得好睇喎

    回覆刪除