2009年3月11日 星期三

澳門密密食/ feb 28-mar 01, 09 (part 3)


地址 : 提督市北街3號
消費 : mop32/head (ie total mop160)
電話 : 2857 4456
營業時間 : 7.00am-2.00pm
整體評價 : fair

mar 01, 09check out咗之後,5人嚟嘆懷舊早茶 :

1) 燒賣
-因前1日咁同友人們熱身,早上大家都已經好肚餓.........我都喺
-呢款喺無蝦嘅做法
-肉質都嫩

2) 蒸排骨
-正常,都滑

3) 牛肉球
-sorry,張相out咗focus

4) 蔥油雞 (例牌)
-我話呢度嘅蔥油雞都好似出名喎
-友人話咁早就食蔥油雞?????............另1個友人接"點解唔得呀........有人早餐都食西多士咯............"hahaha即喺明串友人啦~~~~不過亦暗串埋我因我當時都支持食西多士
-咁就叫個例牌嚟試吓
-雞喺滑,而且仲少有嘅結實,又未至於"un",不過無雞味

5) 豆沙飽
-因為個蒸籠車唔會有牌..........大家都估會喺咩飽.............蓮蓉飽,麻蓉飽(gd guess)..........我就估喺豆沙飽
-我啱咗............當然啦..........我有嚟or澳門版睇過架嘛.........hehehe
-呢個得喎,豆沙甜度適中,皮亦1層層咁

6) 叉燒飽
-友人們先食.........但1致劣砰.........個包皮好唔得,個肉質又好似唔多掂
-聽到同睇到佢哋個樣,我當然唔"掂"佢啦.............
-所以惹來友人們嘅微言

7) 馬拉糕
-因為叉燒飽事件..........佢哋就叫我食先.........
-ok,無問題
-夾起已聞到好香蛋味,食落亦好鬆軟,不過無黑糖味,間不中,食到有少少苦味,可能來自自發粉
-或者佢唔喺馬拉糕,而喺雞蛋糕嚟呢

後記
- 店內懷舊setting.........只見好多茶客都舉起相機影
- 所有點心都喺自己喺蒸籠車上攞.........慢d都無得食呀~~~~
- 以前未有禽流雀前,友人話會有埋雀籠添



地址 : 羅約翰神父街3號 (紅街市滙豐銀行側)
消費 : mop8/10塊
電話 : 2821 0766
整體評價 : fair與good之間 

mar 01, 09,經過這條窄窄嘅細巷,發現咗呢間餅店,所以買咗10塊 :

1) 芝麻餅
-出爐無耐.........正在待涼中
-幸好佢肯剷新鮮出品,而唔喺比玻璃罐嘅貨我
-入口仲有少暖,很鬆,唔薄,甜度唔強,只喺芝麻味未夠重,否則就好掂喇


後記
- 友人神乎其技咁表演原塊放入口...........為免嘔心........所以之後無望到佢點咀嚼,因之後仲有好多餐要食呢~~~~

 

13) 安德魯餅店

地址 : 路環市中心撻沙街 1 號地下
消費 : mop23/head
電話 : 2888 2534
整體評價 : fair

mar 01, 09,本來想去青州食豬扒飽,但電話1直都無人接,所以緊喺唔博啦..........改去路環, 我先去安德魯嘅純餅店買走 :

1) lemonade
-無嘜甜味,幾純正嘅檸檬水..........因我喺伴住甜品食,所以唔覺得好酸
-但後來友人淨買呢個嚟飲..........友人話酸到飛起

2) brownie
-質感帶點煙韌
-朱古力味唔重,但糖份幾高............因食落有種葡萄乾嘅甜/香味.........個人對此味抗拒非常
-所以草草咬咗幾口..........如同受刑,其他友人對此亦無興趣
-故剩低好多...........

3) mud cake
-朱古力味唔濃,雖無brownie咁難食,但亦唔好得幾多
-完全同vanilxx/ zox謬之1000里


14) 安德魯花園咖啡

地址 : 路環市打纜街105 號
消費 : mop38/head (ie total mop192)
電話 : 2888 1851
營業時間 : 10.30am-7.00pm
整體評價 : fair

mar 01, 09, 買完佢嘅餅店,就去佢呢間有得坐嘅咖啡店.........不過要等佢好1陣

1) double expresso 

2) machiato

3) 葡撻 x 5
-呢個仍舊出色
-還是暖熱,其實等緊枱時,已見佢推咗幾盤葡撻落下面餅店應付需求,所以唔會有凍咗嘅貨
-皮喺鬆脆,但如果層次度可以明顯d,就真喺會無懈可擊
-蛋就香甜,當然比港式蛋撻甜啦............
-我欣賞之餘,友人亦滿意

4) 熱latte x 2
-友人話麻麻

5) 泰式冬陰功湯
-唔喺好辣,都有泰式風情

6) 農村家鄉餡餅
-都頗大件
-個皮都幾厚身,裡面有白汁煮成嘅肉同蔬菜等
-黑胡椒味頗重
-真喺幾膩吓

7) fish pie
-大家都無試過pie會唔喺用麵粉包住
-個面喺厚厚嘅薯蓉嚟拎去焗
-裡下喺白汁紅蘿蔔粒同魚肉粒
-雖然無咩突出,但大家都傾向鍾意呢個多過個餡餅

後記
- 友人覺得呢餐普通,但就填飽咗個肚..............要試新菜,當然要take risk啦
- 呢1餐喺我哋喺路環嘅尾站,所以我哋緊喺去行吓個長堤啦,真喺有些少改變.............見到1座新落成嘅3層高住宅,可買可租.............座樓喺幾靚,但個人覺得佢破壞咗本來嘅單層式style,同其他原有嘅住宅格格不入...........以前有間我都鍾意嘅warm style屋仔,都唔見咗,可能變咗成1個公共休憩花園

5 則留言:

  1. 唔好話食啦,睇見你地咁食法都飽到上心口! 勁誇張呀!

    回覆刪除
  2. 本來想十二號晚俾個pie 妳,不過可能會好匆忙,因為我仲約左人,要落佐敦。等陣我再confirm March 13 ge 時間!妳o向邊頭返工ga?

    回覆刪除
  3. 睇完已經飽哂,晚餐都慳番.....*burp*.....正!

    回覆刪除
  4. 成為遊客區

    回覆刪除


  5. I love 葡撻 !!!!

    回覆刪除