2009年3月6日 星期五

嶺南會所@中環 - 廣東風味

地址 : 中環德輔道中25號安樂園大廈12及13樓
電話 : 2522 3339
消費 : $200/head (ie total $19,800)
整體評價 : marginally good
 
feb 23, 09喺我參+過最多人嘅大局,共99人,包起咗全間飯店 :

1) 雙雪螺頭炖豬腱鷓鴣
-同枱食友話喺用上新鮮嘅鷓鴣.........相對宜家都幾難搵
-個湯夠晒色,亦因為有生果嘅關係,所以好清甜,好夠味
-呢個湯令我諗起上次去西x嘅爵士湯.........同出1轍,用上了生果,嗰種果甜味配肉煲出嚟嘅湯,特別好飲,可能喺我嗜甜啦


2) 鮮蟹肉炒桂花翅
-蟹肉真喺鮮味,又甜,不過翅份量真喺唔多
-而且個人覺得個蛋炒得老咗少少
-普通

3) 翠綠嶺南牛
-個牛肉處理得好腍,聽說用上了紐西蘭嘅牛牛,但正如有食家所言,肉質就欠咗d,牛味亦唔多覺
-底下墊有生菜絲同甜合桃,好脆甜呢
-個人也頗喜歡這碟唔多似牛嘅牛肉粒
 
4) 5秀素炒
-好多材料,有西芹,腰果,鮮百合,白果,蓮藕,荷蘭豆
-味道清清哋,可食番素菜嘅清甜
-很不錯

5) 清湯牛爽腩煲
-最欣賞喺沉底嘅蘿蔔,好甜又無根
-牛腩嘅肉質細緻


6) 順德煎釀鯪魚
-我只挾到尾位,所以無得試清楚啖啖嘅鯪魚肉
-不過就好有豆豉味,惹味

7) 招牌霸王全鴨
-賣相就差咗d因都認唔出個鴨形
-裡面填滿咗好多料,有鹹蛋王啦,蓮子,糯米,薏米,栗子,火腿粒等
-鴨肉所淨無幾,但入口真喺好香,好似食緊裹蒸糉咁,好軟綿,又濕潤

8) 菠蘿咕嚕肉
-個肉就腍,有肉質
-不過個皮都喺炸得唔夠,因都唔挺身又唔脆口
-個酸汁就幾恰到好處,有酸勁得嚟又唔會搶喉
-只可叫合格

9) 竹笙扒豆腐

10) 瓦罉臘味煲仔飯
-料同飯分開上
-臘鴨有食友話好鹹,所以只喺夾咗臘腸,膶腸同臘肉
-臘腸有玫瑰露味,膶腸都幾鬆軟,臘肉都幾肥,比我飛起晒
-個人對淨臘味煲仔飯麻麻


11) 杏仁蛋白露+湯丸
-杏仁味都算交到功課,亦食到杏仁嘅微微粉末
-不過覺得應該有+咗少少豆粉令佢變成微"杰"
-個人口味還是喜歡無添+嘅自然稀"杰"度
-我呢碗唔多蛋白
-不過佢嘅2粒芝麻湯丸就好好食因個皮又薄,又軟糯,個芝麻餡夠味香甜



後記
1) 呢度又喺行會藉制..........要搵個會員訂位先食得

2) 今次被安排我坐喺1枱人都無個識得嘅度..........初時都幾悶吓架..........不過1路食,慢慢大家交流吓.........之後就ok d啦 

3) 今次喺咁多次大局嚟講,無飽到上喉嚨"定"嘅1次..........不過晚上1/2夜還是醒咗因為個胃仲有嘢未消化晒..............唉,主因喺食飽咗之後,唔夠時間比個胃去消化就瞓之過...........雖然我個胃無痛............但亦躂著咗我消化機能嘅alarm.............日後真喺要再細心挑選大局先參+ 


點樣去???
1) 坐mtr中環站b出口........向前望

2) 沿這條路........向前行(上環方向)
 
3) 只喺行幾座大廈...........唔洗1分鐘就到喇


7 則留言:

  1. 嶺南會所 同嶺南大学有關係嗎?
    99人飯局,即係好似去飲咁囉?

    回覆刪除
  2. 係啦,我唔想去大局,太飽都係一個因素.. 除左甜品,我唔想俾其他野咁樣填滿個肚呀~
    btw, 4月中我同jay+草打算搵個weekday去灣仔東方小祉園食齋,順手買埋zoe的餅一齊食,大概invite 5-8人。你有冇興趣?

    回覆刪除
  3. 咦? 冇食佢地既雪糕涼粉o既? 有椰子味雪糕o架,幾特別!

    回覆刪除
  4. 每樣送好似有d hea....

    回覆刪除
  5. Besides the full & fat factor, another major reason is i'm too mean to pay about $300 for one chinese meal! don't worry, besides getting lunch sponsor (envy you can find it!), joining less will help to offset the $$$ loss too~
    Noted for your wish, will see if possible to arrange another 金源小館 + dessert gathering later!

    回覆刪除
  6. 我都想試下呀, 但只招待會員, 可否麻煩你幫忙訂座呀? 唔該你呀

    回覆刪除
  7. 食左這間懷舊菜有五六年,樣樣都正!原來大廚是個後生仔,老細介紹我識,確有點意外!最好味是一口牛!

    回覆刪除