2009年3月19日 星期四

源記甜品專家@西營盤 - 老字號


地址 : 西營盤正街 32 號地下
電話 : 2548 8687
消費 : $17/head (ie total $102)
整體評價 : fair 

繼日本餐後,我就提議嚟食糖水,mar 08, 09 6人叫咗 :

1) 桑寄生蓮子茶
-無試到
-但望落都好樣



2) 合桃糊
-無力試其他人嘅糖水

3) 杏仁露+蓮子 x 2
-我就同友人share咗1碗
-以前嚟呢度,試食人哋1羮,印象好清杏仁味
-時隔年多,喺佢差咗定喺我變咗
-杏仁味可以啦..........但宜家個人對露嘅小"杰"唔多欣賞,還是喜歡茶嘅自然質地
-蓮子喺好多,但好似無以前咁鬆化

4) 杏仁露 


後記
1) 友人爭住要請..........搶佢唔過,咁多謝晒啦

2) 其實如果唔喺咁飽,我就會叫桑寄生蓮子蛋茶,重點喺隻蛋...................

3) 友人想跣我............氹我叫個雞蛋糕.............唔洗客氣喇...........咁乾口,真喺麻麻喇

5 則留言:

  1. 合桃糊, 杏仁露, 蓮子茶等都 okay,不過紅豆沙等呢 d suppose 有咬口既糖水,佢地都磨/煲到變粉,呢方面我就唔多 nike 啦。

    回覆刪除
  2. 我有日都特登走去食紅豆沙,真係好正,但隻雞蛋就一般啦。

    回覆刪除
  3. 他無 跣你…雞蛋糕才是堅料,以前一件現在拆細成三至四件,味道仍有當年的一半,還值得一吃,其餘的甜品,已跟行貨無大分別!

    回覆刪除
  4. 係糊同埋蓮子好得, 其他不太欣賞

    回覆刪除
  5. 杏仁露我都好鍾意, 不過你講到咁差睇怕我都唔駛試呢間

    回覆刪除