2011年1月18日 星期二

太極5行自我康復工程

好幾年前,當年有個同事同我講過呢個另類氣功療法 (特別針對慢性疾病)...........最近佢比咗條link我 www.wishasiapacific.com.hk,建議我去學吓...........喺jan 13, 11去聽個免費講座先 

我相信呢個療法應該work,因有5個學員分享咗修煉後對身體狀況嘅改善.........而舊同事同我講經濟日報嘅什麼社長都有去學........好處勝在唔洗食藥/針炙/其他intake.........主要靠自己每天花時間去習練..........去達至self healing嘅效果........所以唔會有輔作用..............不過就嫌個講座太hard sell,放喺解釋個療法原理同答問時間太少...........可能個原理要比$$$$報讀後先會詳細講

我1路都有諗,呢個療法都有氣功元素 (但不是療法嘅全部),究竟為什麼呢個會比其他氣功work呢?...........(因有學員以前都有練過氣功,但對改善身體質素進展唔大)...........我初步嘅分析喺因為氣功+心理質素嘅控制........氣功可以提升體內嘅氣走通全身,沖破阻塞........(氣功是否幫到提升體質呢點,我仲要消化吓)..........另1個原因就喺常保持自己喺正面念力+開心嘅情緒,所謂心理影響身理,呢個我10分相信 

始終未去上堂,唔知我諗嘅嘢是否同事實相乎...........現在還在考慮學不學中.........等我問吓舊同事借本書嚟睇睇先~~~~ 

回到家先有時間睇番講座派的特刋...........竟然比我見到真實案例上有1個認識嘅朋友分享........咁即喺我身邊有2個朋友已學咗

7 則留言:

  1. 心理影響身理 -> 好同意呀, 所以我成日俾自己食甜品, 保持心境開朗!

    回覆刪除
  2. 唔使上堂架,我有朋友學緊,打比我詳談啦。

    回覆刪除
  3. 如果呢個氣功可以幫助我的荷包自我康服的話,我會完全唔考慮就參加!

    回覆刪除
  4. 最後你會唔會去學?是否值得?因為市面上好多呢類,驚又係假野囉!

    回覆刪除
  5. 見d圖係成班人一齊好似打太極拳咁,跟住又靜坐,我驚自己心散唔知遊佐去邊。呢d一定要靠自己既恆心喇。

    回覆刪除
  6. 兔年健康工作如意...

    回覆刪除
  7. 新年新希望, 樣樣都向好方面出發... 一定得...

    回覆刪除