2009年3月26日 星期四

Mochi Cream@銅鑼灣 - 標準6件裝 (closed)

closed

Mochi Cream

地址 : 銅鑼灣軒尼斯道555號崇光百貨地庫2層
電話 : 2831 3946
總店 : 日本
消費 : -
整體評價 : good (因友人之心意) 

mar 19, 09,與友人食飯,估唔到佢咁客氣送來1盒甜品,之後同同事分享當下午茶 : 

1) 標準6件裝
-有枝豆,綠茶,紅豆,雙重奶油糖布甸,香蕉朱古力,紅莓蜜糖(由上而下,左至右)
-友人介紹標準6件裝嘅賣點喺有1隻味,散買喺無嘅
-我除咗紅豆同雙重奶油糖布甸未食過之外,其他都試過晒
-我當然要揀標準裝先有嘅口味啦 - 雙重奶油糖布甸
-呢個同散買嘅奶油糖布甸結構好唔同,裡面只喺單1嘅焦糖味........比較普通,反而奶油糖布甸仲有特色過佢



後記
1) counter

2) 多謝友人送來嘅甜品.............同事們都好高興,仲叫我要識多d呢d朋友...........而且仲話我肥咗就唔靚啦.......但佢哋肥嘅話就靚d..........當然個重點喺請佢哋食多d就對大家都好

6 則留言:


  1. 你的咬口好靚呀,可見你排牙好齊,哈哈!

    回覆刪除

  2. 歡迎來小店看看,返左好多韓國新款式啊~
    快D黎睇下有冇岩心水喇~謝謝~

    回覆刪除
  3. 邊度搵到咁好既朋友呀

    回覆刪除
  4. 咁多種口味邊隻最好食呢, 我成日經過都好想買黎試吓, 不過成十幾蚊粒都幾貴, 標準裝how much ar?

    回覆刪除
  5. 咦~佢轉左個盒仔呀? 之前咪係黑色長條形既? 我到目前為止仲係試過兩款ja, 唔知幾時先試得完呢?

    回覆刪除