2009年3月8日 星期日

海安咖啡室@上環 - 舊式茶記

地址 : 上環干諾道西17號
電話 : 2540 6340
消費 : $25/head (ie total $100)
整體評價 : good

feb 28, 09,出發前3人嚟早餐,堂食+1個外賣 :

1) 熱咖啡

2) 蛋牛治
-望落幾對辦

3) 熱好立克

4) 公司治
-呢個喺見到食友介紹,先知道非1般公司治嘅用料
-所以呢個喺我要嚟嘅其1原動力
-有叉燒,蛋,火腿同午餐肉
-個面烘得微啡黃色,拿上手時仲喺暖熱
-咬落都面小脆,麵包好軟
-個蛋仲有少少蛋汁,叉燒有蜜味嘅甜,而且唔乾
-i like it

5) 西多士
-友人a笑問邊有人早餐食西多架..............今次我罕有地支持友人b嘅決定........hahaha因為呢個就喺我嘅第2目標
-友人催促下.........拍底糖漿滴下...........既動感又歷史性嘅1刻..........hahaha
-其實喺中間無塗上任何嘢
-個人喜歡赤柱嘅x益因好似有特色d

6) 早餐
i) 熱奶茶

ii) 餐包
-sorry,無影到 

iii) 火腿通粉
-用上無紋嘅通粉
-友人們都比較喜歡無紋嘅通粉,令佢哋有兒時嘅感覺...........我就喜歡有紋

9) 鮮油多士
-外賣比友人
-雖然無食到,但見到外烘得啡黃色,而且是用上了2片牛油,幾慷慨呢 

10) 熱奶茶
-外賣比友人
 

後記
1) 店內setting............仲有吊天花扇


點樣去???
1) 信德有條行人天橋通往西港城.........向前行

2) 中段就有分支............落樓梯

3) 向左望.............小心叮叮..........橫過2段馬路.........向右轉

4) 向前行..........幾個舖位就到

8 則留言:

  1. 我之前o係個邊做野成日都經過門口.... 不過都無入過去食tim 搵次過開海試試先得

    回覆刪除
  2. 坦白講,呢類舊式茶餐廳真係唔知點解可以生存到 (蛇竇除外,因為佢 d 野好食!),因為 d 食物真係好一般,除左為左 d 「集體回憶」之外,真係冇乜必要拜訪。 最近我都發現左一間,有機會試過之後再寫番幾粒字!

    回覆刪除
  3. 上環五星老店呀 @_@

    回覆刪除
  4. 憂鬱症 心理測驗

    回覆刪除
  5. 好耐冇食過有叉燒既公司三文治

    回覆刪除
  6. 當年常客 闊別十載

    回覆刪除
  7. O~E間係我公司附近~ 我只去食旦撻同熱奶茶~味道不算特別~ 但那裡格調殺晒~哈哈~so感覺不錯的~

    回覆刪除
  8. food so attractive and the cafe is so special... just like it...

    回覆刪除