2009年3月12日 星期四

澳門密密食/ feb 28-mar 01, 09 (part 4)

呢個喺今次嘅飲食結局篇.........大家可以抖抖喇


地址 : 大炮台街1C地下(近大三巴)
電話 : 2836 2363
消費 : mop5/head (ie total mop24)
營業時間 : 12.00noon-8.00pm
整體評價 : good

當友人1知道澳門有台式胡椒餅時,好興奮,嚷住要去食,mar 01, 09 :

1) 胡椒餅 x 2
-我自己無食過正宗台灣賣嘅胡椒餅,所以無往跡可尋/比較
-很好的幫我哋1剪為2
-入口仲暖熱,個皮都鬆,個肉本諗住喺免治type,但原來喺小粒狀,所以咬落都食到肉質,增+口感,肉嘅胡椒味好輕手/溫和,只做到惹味效果,對我嚟講就好good,開心收貨
-但友人喺因為食過台灣嘅胡椒餅先想嚟食,所以呢批友人覺得呢度嘅胡椒餅頗失色,完全同台灣嗰d濃濃嘅胡椒味,無得比,見到佢哋個樣就知失望

後記
- 初時離遠見到佢門口有條龍,原來喺排潘x記...........



地址 : 新馬路果欄街14號地下
電話 : 2892 2844
消費 : mop8/head (ie total mop40)
營業時間 : 9.00am-1.00pm & 2.30pm -7.00pm
整體評價 : fair

以前嚟澳門,通常行程太密,所以久久都未試過,mar 01, 5人1齊嚟到 :

1) 椰子雪糕 x 2
-我緊喺要椰子味啦
-呢d咁舊式嘅老舖,出品自然好原始,無花巧
-椰子味好清香,自然,唔太甜,但就唔好同名店出品好濃滑,味道實在的比

2) 芒果雪糕
-友人以為喺芒果椰子味
-其實當然喺純芒果味啦
-試咗友人少少,淡淡嘅芒果味lor~~~

3) 朱古力雪糕
-試咗1小口,重拾細路仔時嘅味道回憶
-所以質素就喺兒時嘅level


後記
- 當帶住友人們時,其實我都唔知果欄街點行............模糊嘅印象喺呢條街不斷向右行...........1個當地路人聽到我咁講,就即刻答嘴教我去............多謝晒


17) 九如坊餐廳

地址 : 板樟堂巷3號樂華花園地下B舖
電話 : 2833 1818
消費 : mop4/head (ie total mop200)
營業時間 : 12.00noon-11.00pm & 逢星期1休息
整體評價 : good 

mar 01, 5人1齊嚟到,主要喺為咗木糠布甸 :

1) 木糠布甸 x 2
-大家都喜歡凍實,似雪糕嘅木糠布甸
-1直都覺得呢度嘅木糠喺最好
-好有心機嘅6層製作,每層有明顯嘅瑪利餅碎隔開
-雖然現在好薄片,但仍舊有水準
-呢d先叫木糠布甸+嘛
-但好似索價mop58/件,都幾嚇人呢~~~

2) 愛爾蘭咖啡
-外型1流

3) 熱咖啡
-伴以1小塊曲奇
-因掛住吹水,無問到友人2杯咖啡嘅味道如何
 
後記
- 以前喺度食過晚飯,名菜唔喺真喺好好食,而且都幾貴.........叫咗6-7樣先有1-2樣好味
-所以之後嚟親都喺為咗木糠布甸
 

18) 毛記飯店

地址 : 澳門爐石塘巷11號
電話 : 2837 7429/ 2837 8994
消費 : mop84/head (ie total mop420)
整體評價 : fair

初時諗住去另1間淨食蟹粥當為澳門之旅嘅last supper,但喺新馬路嘅手信街買緊手信之時,見到佢,同大家商議過之後,都喺搵間食番個正常晚餐劃個完美嘅句號,mar 01, 5人叫咗 :

1) 粟米魚肚羮
-真喺好多年無食過呢個羮
-所以放棄例湯(西洋菜)
-獻粉為底,魚肚又煲得唔夠腍,好少食到魚肚會有咬口

2) 浸粉腸菜心
-呢個粉腸真喺佳品,腸內真喺夠晒粉,而且又腍,好新鮮呢..........好1條粉腸呢
-掂

3) 焗魚腸
-上枱時熱呼呼的呢
-賣相唔錯
-食落唔會過濕,少少果皮味,都幾香,不過間不中就食到1啖苦苦的,相信佢喺處理時有失誤,割破咗魚d內臟所致
-否則滿分呢

4) 鹽焗雞 (1/2隻)
-從個顏色睇,唔多似鹽焗雞
-肉喺滑,但唔覺 鹽焗味

5) 清蒸奄仔蟹 x 2
-2隻都唔太大隻
-膏都幾多吓,肥美,我食咗1隻蓋,膏嘅部份真喺幾甘香,不過肉就唔夠鮮味,但肉質都結實

6) 魚唇扒雙蔬
-魚唇帶d腥,所以1件以後就收手
-菜喺菜心同芥菜胆
-間不中仲醒幾條河粉過你呢


大總結
- 今次喺我哋呢個5人組合第1次衝出香港..........好難得,大家大大話話講都講咗5年,終於成事

- 全個旅程當然好愉快啦...........我對今次美食嘅安排亦好滿意...........可以同大家掃到成18個點,我自覺好有成就呢...........hahaha 

- 雖然食得咁密,但無1餐令我有好飽嘅感覺.........事關我好就住嚟食,唔會1舖"隊"爆自己..........最重要喺我哋雖然喺5個人,但食量就>7個人 

- 今次笑料亦不絶.........有d笑到我捧住肚皮............喺議事亭對出嘅"荷蘭園"事件, "milktop"笑話............賭場"美女"zip zip故事.............友人a1見到宵夜時先嚟嘅友人b,就即刻訴苦(食得太多).............友人"平嘢都整得唔好食"之謬論...........pizza的"set up"等等 

- 今次之後,希望佢哋會夠膽同我再戰濠江啦...........hahaha,因食到咁..........佢哋成日問我究竟陣間仲有幾多take架???............

- 全程友人都好大力咁"鼓勵/鞭策"我..............包括咗明串,暗串,潤啦,語帶相關等招數hahahaha...............希望我去突破味道嘅框框............成為1個不折不扣嘅食評人................因佢哋見我有好多嘢都唔肯試/食...........尤其榴槤.............好多謝佢哋咁為我著想..........真喺唔該晒~~~~

- 不過佢哋都好唔話得,包容我每樣嘢食,都要比我影夠先有得食...........

- 除咗食食食之外.............去掃各大賭場都喺主要行程之1............因除咗金沙之外,我全部無去過................佢哋都有斬獲.........除咗我.............緊喺啦..........我全程都攞住本"澳門聖經"...........賭都攬住佢..........唔輸就奇啦..........hahaha



下趟目標
1) 9澳村
2) 漁人碼頭
3) 4 season
4) 亞婆井前地 
5) don alfonso (米之蓮2星級)
6) 下環街市吳庭記 (冷糕)
7) 皇冠小館 (蟹粥)
8) 青州劉記 (豬扒包)
9) 富仕 (葡餐)
10) 佛笑樓
11) 保記牛腩
12) 順德公
13) 添發 (煲仔翅)
14) 自助山
15) club santa (如果未執)
16) 南屏雅敍 (沙翁,叉燒蛋治,奶茶)
17) 龍華茶樓背後附近,聖心學校對面的,雲吞世家 (多謝blog友michael介紹)
18) 黑沙灣新益美食 (非傳統小菜)

13 則留言:

  1. .......................

    回覆刪除
  2. 原來有 part4! 睇完之後真係飽到嘔! p.s. 洪馨椰子我都有去,不過我覺得幾唔掂!

    回覆刪除
  3. 哈哈, 你都去左好多地方, 食到無停口, 我兩年前在澳門返工時, 都有去一些你到過的地方. 我其他同事過來澳門都跟著書介紹d地方去食. 當時d地度澳門同事都有帶我去四周食野, 當然吾係跟書介紹d地方, 食地道野(如車仔麵, 燒味飯, 泰國菜, 葡國菜, 西餐, 葡國燒烤, 魚蛋粉, 粥, 日本菜, 郊外BBQ, 飲茶啦, 等等......我還試過打風時去大會堂看電影 (大會堂舊到你都吾信). 有機會同你去, 就等叫我埋那邊d舊同事帶你一齊去食啦.

    回覆刪除
  4. 呢個喺今次嘅飲食結局篇.........大家可以抖抖喇 -> Haha~
    Btw, 九如坊木糠布甸 is really good, but agreed it's a little bit pricy~ And you have so many future targets!!!

    回覆刪除
  5. JJ 姐, 真的多謝妳今次做足功課, 令行程如此順利及美滿!
    只要妳吹雞, 我即刻啪消化餅同妳再去!

    回覆刪除
  6. 友人A都係因為苦了肚皮而要向友人B大吐苦水啫!可以理解呀!乜仲有咁多野要試食呀?我覺得友人C及D一定要係鐵腳,否則你好難一個Trip試18款。下次可以試吓再創紀錄,試19款或以上,咁就真係勁嘞!

    回覆刪除
  7. 我對於項目5、7、8、9及13特別有興趣。但如果item5真係要著得靚靚先比你入去食就難搞喎。另外,友人C話要衝出香港,食到去日本,你諗諗佢啦!

    回覆刪除
  8. 遲 d 有機會一定跟您的路線圖去食,正呀! 諗起都流口水啊!

    回覆刪除
  9. 九如坊
    我好記得佢個豬耳沙律!

    回覆刪除
  10. 好好味的
    因為好爽口

    回覆刪除
  11. thanks for your details info. i hope next time i can spend more time try them all at once............... excellent!!!!!!!

    回覆刪除
  12. 真靈思 Janus8/18/2009 3:43 下午

    成個月都食唔到咁多間???

    回覆刪除