2008年12月18日 星期四

cape no. 7 - 海角7號



dec 06, 08嚟睇

六十多年前,台灣光復,日本人撤離。一名日籍男老師隻身搭上了離開台灣的船隻,也離開了他在台灣的戀人:友子。無法當面說出對友子的感情,因此,他把懷念與愛戀化成字句,寫在一張張的信紙上。 六十多年後,台灣的樣貌早已完全改變,各個角落的人為生活而努力,幾個活在不同角落的小人物各自懷抱音樂夢想:失意樂團主唱阿嘉、只會彈月琴的老郵差茂伯、在修車行當黑手的田雞、唱詩班鋼琴伴奏大大、小米酒製造商馬拉桑、以及交通警察勞馬父子,這幾個不相干的人,竟然要為了度假中心演唱會而組成樂團,並在三天後表演,這點讓日本來的活動公關友子大為不爽,對這份工作失望透頂,每天頂著臭臉的友子也讓待過樂團的阿嘉更加不高興,整個樂團還沒開始練習就已經分崩離析……



後記


喺沒有寄望嘅情況下嚟睇,反而覺得很好.................個故事好特別咁有2條線,雙線進行,1古1現代,有着強烈嘅對比(時空上同對愛情嘅態度),純靠1盒信件令2個唔多相干嘅故事連上

最令我睇得過癮喺嗰d多不勝數嘅gag位............對我嚟講,我鍾意呢d gag位多過黑幫荷里活,有d無咩人笑嘅,我都笑1餐,所以我就盡量"暗"住個口啦

-好似台式男人嗰種鬧罵式嘅說話.......好鬼市井,又多歪理,帶d野蠻,所以我就覺得幾爆笑吓,因好中年以上嘅台灣人樣子

-馬拉桑成日烚熟9頭+hard sell個aggressive look

-勞馬嘅亞爸喺醫院包紥後,喺鼻上打咗個交叉..............個樣勁爆笑

-搵亞茂伯彈bass..............友子火都嚟埋............."之前嗰個我都覺得太老.............你宜家搵嗰更老嘅???"

-田雞表演前,走去染咗個紅頭出嚟,茂伯即喺話宜家唔興灌籃..............茂伯好潮,連男兒當入樽嘅漫畫都知

-田雞對老闆娘有傾慕之情,友人都勸阻/提醒佢人哋嘅老公還未死呢~~~~,佢個答案真喺爆笑到絶..............."母蛙背上有3隻公蛙..........佢哋都沒有吵過,咁又點會有問題?"

另外喜歡睇因為仲有靚仔靚女嘅原素.............d歌同亞范逸臣唱得都唔錯呢...........尾幕嘅沙灘演唱會拍得jam歌氣氛高漲~~~

 

沒有留言:

張貼留言