2008年12月11日 星期四

甘永泰@長洲 - 尾站的堅持

甘永泰

地址 : 長洲新興街106號地下
電話 : 2981 3050
消費 : 如下
整體評價 : good
 
nov 29, 08,呢度喺我哋嘅最後1站..............因呢個附屬嘅小食店要開4.00pm.............各自各叫咗 :

1) 魚蛋 ($5/串)
-以前嘅舊同事燒野食gathering,有個住長洲嘅舊同事1心諗住買1盒魚蛋比我哋燒,點知我哋即刻試食咗1粒之後,大家都不斷喺咁食,所以合力清晒,都唔洗叉住嚟燒
-所以今次我好想再食番呢個魚蛋.............就算佢開4.00pm.............都等
-我同1個食友share咗1串唔辣嘅
-有食友食咗2串咖喱魚蛋
-全部魚蛋都喺浸喺熱清水度.........呢個我就唔多like因咁樣會將佢本身嘅淡淡嘅麻油味浸淡/走埋
-的確唔多食到麻油味
-但魚肉有口感,但唔喺好彈嗰種


2) 煙肉魚串 ($7/串)
-見佢肥嘟嘟,好似好有彈性咁,問咗裡面喺咩嚟架..............女店員話喺蘿蔔+魚肉,我問咗2次...........都喺同1個答案..............都未聽過有呢個食物組合,完全想像唔度會即喺咩味呢
-無食友敢試(因怕煙肉嘅肥膏/已經好飽)..........咁我嚟啦
-比食友影晒相先............咬佢1啖
-原來蘿蔔切成幼長條,真喺好蘿蔔嘅清香,混以魚肉,再+上外邊嘅薄煙肉片,味道豐富
-好少有嘅小食
 

3) 豆卜釀魚肉 ($10/串)
-喺隔離舖,有食友話試過話好味,所以又同食友share
-都幾油膩吓
-外面真喺炸得幾香口,但個人覺得個味道比較清,可以調味鹹少少就好
 

4) 魚蛋+魚片 ($48/斤)
-買咗各1/2斤返屋企+料
-咁啱佢哋打緊邊爐.............我就建佢哋唔好淥落湯度,就咁食,個淡淡麻油味就食到喇
-家人都話唔錯


後記
1) 炸嘢嘅製造過程+工塲
    
 

2) 食友話佢哋喺用全門鱔打出嚟.............我自己覺得佢哋無嘜比味精調味,因比較清淡,唔多鹹............幾貼近住家出品 

3) 送你3張日落景

    

4) 今次個長洲之旅就告1段落............第1次同食友衝出市區................雖然唔多balance,全程起勢咁食............都無+入行山元素,但都好開心因伴以好多笑料.........全程講得最多喺............"我哋share鴉?"............而全程做得最多嘅喺.............攪分拆

沒有留言:

張貼留言