2008年12月11日 星期四

張記@長洲 - 淺嚐當基石

張記

地址 : 長洲海傍街83A地下
電話 : 2981 8078
消費 : n/a
整體評價 : fair與good之間
 
nov 29, 08,食完師妹之後,諗住去埋金永泰就收隊,行行吓,有食友話難得入面有張"吉"枱喎,所以1齊嚟叫咗 :

1) 炸魚皮
-都脆,都有"朕"油味,不過幸好唔喺萬年油味
-都合格,因我哋上1場(師妹甜品)太賣力兼要保住下1場(甘永泰),只有2個食友叫咗粉麵,其他人叫做試吓佢嘅小食同淨餸,如果有碗有湯嘅粉麵浸住嚟食,味道可以更好,起碼應該可以-d油味

2) 淨片頭
-魚片都彈口
-不過個湯底都幾鹹吓

3) 淨魚蛋魚片

4) 魚蛋片頭河

5) 牛腩片頭米
-我無試到,其他食友試咗個牛腩都話得


後記
1) 店內格局
    
    

2) 店外嘅晒蝦乾同魚乾
 
3) 難得唔多食甜嘅食友終於搵到牛腩,所以陪吓太子讀書都要啦~~~但諗番起佢想入嚟食嘅開場白都幾攪笑 : "難得入面有張"吉"枱喎"。另1食友玩吓嘢,問佢 "如果陣間有間甜品店有枱,咁你又入唔入去食呀?..............." 

4) 因為我哋大部份人都喺focus食甘永泰,所以試食咗d淨餸,好讓陣間作比較..........我哋6個食友就先走咗去甘永泰.............留下2個食友清場................宜家諗番起.............呢餐都無比到$$$$$呢

沒有留言:

張貼留言