2008年12月3日 星期三

Casa Fina Seafood & Oyster Bar@銅鑼灣 - 樓上雅坐

地址 : 銅鑼灣恩平道42號亨利中心13樓
電話 : 2504 2928
消費 : $200/head (ie total $600)
整體評價 : good 

nov 22, 08,3人來lunch,叫咗2個set lunch + a la carte :

1) nz rock x 3
-新鮮,但個人還是喜歡細隻d,同脆身d嘅品種
-其實開蠔手可以掃多刀,宜家最後仲"痴"住好大"粒"肉喺殼底,有d "side"嘢
2) set lunch - 湯
i) 羊肉什菜湯 x 2
-小"杰"身
-呢個友人話如果唔食羊者,應該飲唔到呢個湯,我都好同意
-雖然見唔到羊肉,但羊味都幾濃吓,但又唔會只喺得羊味,另外個番茄味都出,2者估唔到咁合襯,湯內都有d什菜料,所以又有口感
-好特別又味道好嘅1道餐湯

3) set lunch - 主菜
i) 扇貝菲律賓蜆意粉
-份量同材料好似少咗d,不過佢個set lunch喺得就真ge~~
-個意粉夠咬口(做到我特別騎呢嘅咬口),難得
-不過略嫌個意粉調味淡咗少少

ii) 西冷牛扒
-sorry,張相個focus有欠lock實
-友人要咗6成熟...........不過出品>7成
-揀咗伴risotto
-牛扒喺中薄切,有d位有筋同小"un",但整體都合格

4) set lunch - 甜品
i) tiramisu x 2
-sorry,張相個focus有欠lock實
-都唔錯,友人話食到有酒味,死喇我唔多覺重手喎

5) set lunch - 餐飲
-正常 

6) 鴨肝野菌扁意粉
-sorry,張相個focus有欠lock實
-個鴨肝嘅鴨味濃郁,肝就甘香,幾惹味添
-本來喺應該跟長通粉,但無貨,所以改成扁意粉
-1000叮萬囑要硬d,無令我失望,做到我想要嘅咬口
-大家都覺得好味,不過友人就略嫌喺油咗d
-都幾膩吓

7) creme brulee
-1款甜品又點可以滿足到我呢~~~
-hehehe,所以再散叫咗佢
-做法都傳統因用咗淺身"兜"嚟整
-個burnt sugar都脆,如果可以再厚d d就更好喇
-個燉蛋部份好滑呢~~


前記
1) 第1次出現前記喺因為飯前由中環坐丁丁過嚟時,去到金鐘嘅pp同灣仔間紅教堂之間,發生咗丁丁同1個高身sports car碰埋,當時我坐上陣第1個位.........私家車嘅損毀程度(唔嚴重)睇得好清楚.............但就足以令2個司機都唔好郁,等警察嚟

2) 呢排都覺得自己要多d做運動,咁天意如此,所以就由灣仔頭行去銅鑼灣............ 

3) 佢哋喺老銅還有1間分店叫su casa,只做晚市,聽講情調比呢間好,但細間d~~~  

4) 去到老銅就先去sogo嘅thankful week...........最後經濟d..........買咗今年推出嚟promotion嘅longchamp(幾百蚊咋)............都已經好慳啦..........無買coach/其他牌子~~


後記
1) 店內setting
    

2) 個service好好,waitor(都幾靚仔架.........)喺解釋蠔嘅問題/走時同waitress同lift都有問番食物有無問題,呢個真喺佢工作範圍以外ge嘢(因已經走出餐廳)

3) 佢哋個set lunch都好抵食,都喺$98-$118/個,+10%。但如果要喺lunch食a la carte就要預咗唔多齊,因供應商(從waitor嘅字內行間估計多數)都會喺黃昏先送貨............今次就海膽,蟶子皇,多款生蠔都無 

4) 同友人吹吓水.............友人攪咗個爛gag

我 : "我有個朋友佢已經編好咗下年全年嘅旅行計劃啦............仲間不中撩吓我有無興趣去"
友人a : "佢咁有$$$$ge?"
我 : "佢直頭有$$$$有假添啦............"
友人a : "佢男定女嚟架??"
我 : "女"
友人a : "不如你溝咗佢............攪les鴉............."
我 (無諗過佢會咁講) : "hahahaha................."(我笑到無嘢好講)
友人b : "佢(即我)以前無諗過.............宜家可能會諗諗"
我 (都喺唔識答,1味掛住笑) : ""

我睇佢2個都喺笑貧不笑娼~~~~~
 

點樣去???
1) 假設你坐mtr銅鑼灣站............渣甸坊出口............之後轉右

2) 行到去個corner位有間雪糕店xx dolce.........之後轉左

3) 向前行大約分"鯪"鐘就見到大廈入口+水牌臨立
    

沒有留言:

張貼留言