2008年12月13日 星期六

Spoil Cafe@灣仔 - 長期旺爆午市


地址 : 灣仔日街1號順好樓A舖
電話 : 3589 5678
消費 : $142/head (ie total $284)
整體評價 : good

dec 01, 08,2人嚟lunch,叫咗 :

1) 友人set
i) 香草麵包(免費)
-入口仲暖熱
-外小脆,內鬆軟
-配以橄欖油+黑醋食

ii) 頭盤 - garden salad w/mango & avocado
-waitor幫我哋+咗少少黑胡椒碎
-菜新鮮
-合格

iii) 主菜- wild mushroom penne in cream sauce
-試咗友人少少
-個cream sauce好creamy,亦有磨菇味
-最重要長通粉有咬口,不過友人話佢有部份只喺剛剛熟,所以1咬落去帶實,熟嘅程度唔夠平均

iv) 甜品 - crunch cake
-個圖只喺1/2件,waitor知道我哋喺share,已幫我哋分埋先上
-個cream好滑,好香,真喺想+cream添,如果可以嘅話
-蛋糕好鬆,有1啖仲feel亦有蛋香
-個crunch嘅就比得多咗..........淨喺齋食crunch鬆脆,不過就幾甜吓,亦食到有少少嘅"焦"味,不過好溫和,絶對接受到

v) 熱咖啡
-我聞到好香,友人話得

2) 我set
i) 香草麵包(免費)
-如上

ii) 頭盤 - 雞心豆湯
-圖只喺1/2份因我分咗先記得影相
-唔"杰"身
-雖然清清哋,都幾好味

iii) 主菜 - 蜆肉意粉
-喺細蜆,個湯汁好清,但好鮮甜
-個洋蔥亦甜
-個扁意粉介乎唔腍同有咬口之間
-整體都好唔錯尤其喺個湯

iv) 熱檸蜜
-喜歡佢哋嘅重細節,有枝令人會諗起winnie the pooh嘅蜜糖捧


後記
1) 店內setting好優雅

2) 友人1直都好想嚟食(我以前嚟過),我哋試過3次訂位,但都不得要領。今次食完之後,我終於明白,因今次我哋要3星期前訂先有枱(已經喺最快)............幾嚇人。但喺我亦明白點解佢會長期旺爆..............因為
a) 地點唔會有車到,好悠閒寧靜,所以取得地利

b) 佈置有心思,店內天花+門口

c) 味道不差


點樣去???
**最近喺坐巴士/小巴喺皇后大道東落

1) mtr灣仔站.........遲d補

沒有留言:

張貼留言