2008年12月27日 星期六

海景軒@尖沙咀 - 巧手真功夫2


地址 : 尖沙咀麼地道70號海景嘉福酒店B2層
電話 : 2731 2883
消費 : $400/head (ie total $10,000)
整體評價 : good

承接part 1 :

6) 雙冬羊腩煲
-每件羊肉乽好切得大件,我諗呢隻羊都唔細呢
-好嫩滑,質素比上次西x嘅好
-裡面仲有生菜,枝竹,馬蹄,冬筍等.............

7) 佛間羅漢上素
-已好飽,淺嚐

8) 招牌豉汁蟠龍鱔
-呢個個刀功將每節切得咁平均,切開但唔可以斷,呢個好考功架
-切開蒸,1來會熟得勻稱,又快d,最緊要喺入味d
-後講個形態,擺得好靚仔,條鱔嘅口張開,好生猛
-其實肉質幾彈,個豉汁亦好濃味,只可惜個人1貫唔多食鱔嘅物體
-其他食家都紛紛讚好

9) 原隻蟹蓋焗飯
-大家都打算打包,因知道仲有好幾個甜品
-我都喺打包,但就"匹"2小"羮"試吓剛煮好嘅味道喺點
-裡面個飯喺炒底,粒粒分明
-本來諗住喺明日嘅早餐,最後都喺送咗比屋企人食

10) 家鄉煎茶果
-個人鍾意甜味茶果(花生除外)
-但呢個喺鹹味,但個皮超軟熟............夾住嚟影,再耐d都差點兒跌墮
-雖不是最喜歡嘅眉豆味,但味道幾豐富,鹹味當中又有小甜

11) 蛋白杏仁茶
-呢個喺我平時10分喜歡嘅甜品,尤其喺即場+蛋白,煮比你睇呢
-呢個看似好易整,但整得出色就唔喺咁多地方食得到
-首先喺生磨先啦..........之後要夠杏仁味,唔多甜
-最考人就喺+蛋白結合後,個杏汁因有蛋白嘅關係,質地會變得小糊糊哋,但又未變成1舊蛋白..........又有蛋白花
-試過有d做到蛋白還蛋白,杏汁底好分明,好似2者分開煮,之後混埋1齊

12) 椰汁紅豆糕
-好真材實料,無玩花巧
-椰汁味香,紅豆味好夠
-質地唔喺會只喺得個腍字嗰種,會有小小彈,有d似我最近去長洲嘅實在質感

13) 奶皇水晶花
-呢個個樣好靚,適合用於喜宴席上
-但個皮比較遜色,有少硬,可能因為要做到花瓣嘅造型
-中間嘅奶皇餡就無問題

14) 環球鮮果盤
-聽說西瓜同哈密瓜好甜
-我只有能力食哈密瓜啫


後記
1) 店內環境

2) 呢餐似表演示範菜多d.......除咗初段可以坐定定食之外..........之後嗰d,每隔無耐就要起身出去大枱影剖腹圖/ 拆開/ 煮嘢場面 (eg 豬肚內有烏雞, 山瑞內有燒肉, 富貴雞, 煮杏仁茶...........) 

3) 見識真喺大開眼界,但以個人口味而論,我就比較喜歡上次西x,真喺令我拍案狂呼..............可能我對水魚,富貴雞,鱔等嘛嘛哋~~~
 

點樣去???
1) mtr/kcr..............尖東站p1出口

2) 出嚟(右手面)..............向香格里拉酒店方向行

3) 向前行.............見到尖沙咀中心..........對面嘅royal garden

4) 向前行..............再過呢條馬路

5) 又向前行.............就見到海景嘉福酒店

沒有留言:

張貼留言