2008年12月14日 星期日

the magic hour - 黑幫有個荷里活



dec 02, 08嚟睇

夜總會經理備後登(妻夫木聰 飾),搭上了黑幫大佬(西田敏行 飾)的情婦麻里 (深津繪里 飾),惹來殺身之禍!備後為求保住小命,誇下海口說自己可幫黑幫大佬找到傳說中的殺手富堅。要在限時內找到這位見都未見過的神秘殺手,備後想出「絕世好橋」,他冒充導演,騙說一個三流演員村田大樹(佐藤浩市 飾)拍一部黑幫電影,實則要他假扮傳說中的殺手瞞騙黑幫大佬!自己扮導演怕不夠說服力,更找來暗戀著他的夜總會女店員鹿間夏子(綾瀨遙 飾)冒充電影工作人員,務求可以蒙混過關。
「大咖」村田以為自己終於發圍,演出夢寐以求的黑幫電影兼做主角,怎知他所謂的片場其實就是真實中的黑幫地頭?!村田越加落力「演出」,備後就越加一額汗。「演出」過程發生一連串的誤會與笑話,幸好每次都化險為夷。但逐漸誤會引出新的誤會,假意勾來真情,事情開始失去了控制,情況朝著誰都沒有料到的方向發展…



後記


本來與友人想睇海7,但即場售票情況剩下位置不多,所以改睇呢齣............原來友人都1早想睇

呢齣戲有好強嘅日劇feel,電影感頗低,因我對日劇熱情早已淡出,所以見友人睇得enjoy同開心好多(有次見佢睇無記嘅交響樂情人............都笑到咭咭聲..........有點r頭)

好講番齣戲,真喺有好幾個位笑到痴線,好似村田第1次見大佬嗰幕 - 扮型同放把開信刀入口,又安排跳樓,下面放好了小彈床,彈吓彈吓咁,"cut........."嘅笑料。還有就喺最尾嗰幕,用爆破特技將真嘅殺手嚇走

喺故事性上就好戲劇化(所以我話佢好劇情版)............但最後深津繪里聽到大佬嘅深情表白,就真喺跟佢而撇下夫妻木聰,呢個turn都幾sharp同有效果

5 則留言:

  1. 最重要喺平、靚、正 平、靚、正二手電腦設備、經典電腦遊戲,全新推介瑜伽服套裝系列,歡迎光臨參觀選購。

    回覆刪除
  2. 依套都有想睇過,不過發現日期時間難就,所以give up左~ btw,你又一次過出左好多好吸引的食評呀!

    回覆刪除
  3. 費加洛婚禮12/14/2008 8:27 下午

    台灣主流婚紗展~澳門漁人碼頭6號宴會廳
    2008-12/13.2008.12/14
    時間:中午12點-晚上八點
    歡迎呼朋引伴入場參加
    入場說明在網路上看到訊息~
    即送精美小禮,數量有限!送完為止~
    訂下結婚照包套~免機票+台灣住宿奉送!!
    快去快去唷
    ^_^
    台北費加洛誠摯歡迎您~~~

    回覆刪除
  4. 海七既台版都就黎出 不丸過呢套黑幫o個幾場真係笑到..

    回覆刪除
  5. 如果你喜歡日劇/日本電影,有睇過三谷幸喜嘅戲,相信呢個你都會有興趣~

    三谷幸喜在香港上演的首個舞台劇將於七月演出了:
    糊塗戲班 《笑之大學》

    演出資料: 演出日期: 24-26/7/2009, 31/7-1/8/2009 (8pm) 2/8/2009 (3pm) 演出地點: 香港大會堂劇院 票價: $190, $170 (學生及長者半價,數量有限,先到先得) 6月12日開始城市電腦售票網公開發售

    回覆刪除