2008年10月19日 星期日

body of lies - 叛諜同謀



oct 12, 08嚟睇

roger ferris(leonardo dicaprio飾)是美國情報機關內最頂尖的特務,是1位高度精密、獨來獨往的專業特工。但他也是1位沒有自己身份的人,他把生命交託予秘密電話線上另1端的幕後策劃者。
美國中情局資深成員ed hoffman (russell crowe飾演),在市郊住所睡房的手提電腦上指揮大局,控制roger任何時間的1舉1動。與此同時,恐怖組織領袖正密謀避過最精密的情報網,發動1次全球性的炸彈襲擊。
為了引出恐怖組織領袖,roger將要闖進地下黑勢力王國,打倒恐怖份子,並與約旦特種部隊結盟。他將會為今次任務遠赴伊拉克、約旦、華盛頓和杜拜,但就在他越來越接近目標人物的時候,他發現幕後竟然是敵我難分,1直信任的盟友竟變成最危險的敵人。

後記


未入戲院前,見到2個咁強嘅男主角+導演,令我對佢抱有期望........可惜我就覺得幾悶吓.......後期要不停轉吓坐姿

事關我覺得side咗russell crowe,佢嘅戲份跟本真喺搵邊個演都得,反正影親佢都喺長期帶住earphone同leonardo dicaprio講電話,坐吓飛機,+幾幕同其他演員講幾句

所以角色發揮得最多就喺leonardo dicaprio........但無奈個故事無嘜曲折多變嘅情節,最震撼都喺leonardo dicaprio受酷刑嗰幕因夠晒殘忍..........整體緊湊性唔強

中間我又唔多明白點解set up個建築師,亞dicaprio又點可以令佢有效咁直接連上到個恐怖份子個主腦

3 則留言:

  1. 因為啲恐佈份子知道美國佬科技先進,可以監察电話同电郵等等,因此改用返最古老方法…口傳或寫紙仔,所以兩個主角用盡辦法都搵唔到個恐佈組織個主腦,因此度咗條僑造個假組織出嚟挑戰個目標組織博個主腦忍唔住會聯絡個假組織主腦時部露位置。個建築師唔好彩profile啱所以被選中,死咗都唔知點解!
    我覺得導演最基本想表達兩樣嘢:1.只靠高科技對付唔到恐佈份子,講真美國佬搞咁奈都捉唔到拉登就知啦。更不要說911係美國佬自編自導自演再架禍佢喇。2.為求目的可以不理他人死活,泯滅人性,兩個主角正正係兩個極端。
    JJ,想緊張刺激,睇呢個導演另一部〝黑鷹十五小時〞啦,包冇冷塲!

    回覆刪除
  2. 呢套悶到............

    回覆刪除
  3. 唏…妳忘了那個係屋企開工食士多啤梨,成屋Monitor條友頂喇。仲有嘅然條橋係leonardo同russell crowe度嘅,成個ClA仲唔牛咁眼睇住咩!話分兩頭,雖然個主腦中計,但ClA搵唔到佢喎,仲連個工程師都瓜埋加部露咗leonardo身份。最後係靠約旦個情報機關條〝針〞先成功。其實正正就係想講現在美國佬套反恐策略唔work囉,人哋知哂你用高科技,佢哋咪對症下葯,用原始方法,美國佬就即刻冇哂乎。家陣伊拉克班美軍就面對緊呢個情況。

    回覆刪除