2008年10月10日 星期五

Pasha Kebab House@上環 - 小巧經營 (closed)

closed

Pasha Kebab House

 
地址 : 上環永樂街1-3號世瑛大廈地下1-C舖
電話 : 2851 1554
消費 : $58/head
整體評價 : fair
 
sep 30, 08可以出街做d嘢,咁當然要掃吓訂咗好耐嘅target啦,叫咗 :
 
1) lamb roll
-即叫即做,都幾大條架~~
-有羊味,但略嫌肉質實咗少少
-有幾足料嘅蔬菜 - 生菜絲同紫洋蔥條
-個辣醬似現成貨,所以覺得其奇咗d
-整體覺得唔夠惹味
-如果下次再順路經過會試吓好多人叫嘅chicken roll
-唔知點解,對kebab都幾有好感,但大約試咗4間,還是覺得ebeneezxx突出d,可能佢哋有好好飲嘅local甜乳酪啦~~~
2) coke 


後記
1) 店內個setting
點樣去???1)mtr上環站.........e1出口......轉右

2) 向前行


3) 去到尖端位.............過偏右嘅小馬路去對面(有公厠牌)嘅巷

4) 直入幾間舖位就得


11 則留言:

  1. 這條不是永和街嗎?
    有冇幫襯過呢間店對面的Ola?

    回覆刪除
  2. 表姑媽,兩間我都試過,Ola 既 lunch 完全唔掂! 我寧願食 Pasha!

    回覆刪除
  3. 我已有幾年冇幫襯過OLA,當年SOHO都冇咁多餐廳,也未有NOHO。以前久不久幫襯佢個Dinner的。
    PASHA我就冇試過,行前d個公廁就有試過。

    回覆刪除
  4. seeems ur a hk islander, too
    most blogz intro hk island cuisine ;p

    回覆刪除
  5. It looks like very good taste
    If you have time, please feel free to visit my blog & give some comments!!

    回覆刪除
  6. 我都有去過牙
    http://www.sendmoreinfo.com/ID/3128167
    come and see,tks

    回覆刪除
  7. Do you watch TV So Good ? It is so funny...

    回覆刪除
  8. 我覺得阿蘇套so good好搞笑啊...

    回覆刪除
  9. 冇啊... 係Monday to Friday 10:30pm...

    回覆刪除
  10. 係呀係呀, 我好鐘意阿蘇嫁... 佢令到人好開心... 不過唔係
    個個都accept佢呢種性格...

    回覆刪除