2008年10月24日 星期五

vicky cristina barcelona - 情迷巴塞隆拿



因有贈卷
,oct 17, 08嚟睇

vicky(rebecca hall飾,即the prestige中其1女主角)和cristina(scarlett johansson飾,即迷失決勝分女主角)情同姊妹,但對愛情抱着完全相反的態度。理智的vicky已跟1位年輕才俊doug(chris messina飾,即made of honor男主角嘅其1藍球波友)訂婚,cristina無論身心都非常開放,只求愛得轟烈。
1個夏天,vicky的遠房親戚judy(patricia clarkson飾)和mark(kevin dunn飾)邀請她倆到巴塞隆拿過暑假,2人毫不猶疑立即答應了:vicky想趁結婚前為碩士論文搜集資料,cristina則想治療情傷,好好散心。
1晚在藝術館內,cristina看上了英俊熱情的畫家juan antonio(javier bardem飾,即200萬奇案殺手)。當judy告訴她antonio和前妻maria elena(penelope cruz飾,即浮花女主角)幾乎殺了對方時,cristina更感興趣。沒想到vicky和cristina吃晚飯時,antonio竟主動走過來,邀請她倆1起飛到奧維多鎮(oviedo)度周末,還提議大家1起看文化遺跡,喝美酒,然後做愛。vicky覺得他太過分,cristina卻欣賞antonio的直接,並遊說vicky陪她1起去。

後記

先多謝友人代為換卷~~~

這1齣喺woody allen嘅第4部作品,之前已睇過match point, scoop,唯獨miss咗cassandra's dream...............今次個marketing手法就特別將這齣同match point相提並論。喺咁多齣作品裡,我自己喺最/10分鍾意match point...........所以對此都抱有希望

本片選址西班牙作拍攝背景,1個好富藝術色彩嘅地方,因有著名嘅建築大師gaudi............佢留底咗好多令人讚嘆不已嘅作品..........好似龜爾公園,聖+教堂,casa milo...........我自己雖然未全部去過,但好回味佢嘅建築風格同才華(揉合建築與藝術於1體)

好,講番齣戲先.........全片拍得好歐洲feel,呢種感覺由故事題材,內容,進度(慢板,唔會好緊湊),主角設定(2個攪藝術,1個玩攝影))同拍攝手法(有時外景會用上黃色filter)反影出來

全片都基本上幾輕鬆,除咗penelope cruz最後發癈開槍嗰幕,有時都幾攪笑,尤其喺javier approach2個女主角去oviedo假度同sex............講到好casual咁

4 則留言: