2008年10月13日 星期一

the duchess - 叛逆激情-她與戴安娜的命運



oct 04, 08嚟睇



故事根據英國著名作家amanda foreman編寫的獲獎人物傳記改編,關於已故前英國王妃diana的祖先georgiana spencer (keira knightley飾,即魔盜王女主角)---18世紀英國1位傾倒眾生的公爵夫人傳奇而悲劇性的1生。擁有過人的風采魅力,在人前備受愛戴,但在人後卻被1段纏繞著3個人(丈夫由ralph fiennes飾,同lady elizabeth由laura stevely飾)的婚姻摧殘,敢愛敢恨的時代女性,為追求自由與真愛付上沉重代價……相隔兩個世紀,georgiana與diana卻有著相似的命運。《傲慢與偏見》《愛.誘.罪》女星keira knightley驚艷演出。

後記


可能嫁入豪門/做名門望族嘅1份子,從古到今都會碰上同1串嘅問題(體面,城中焦點,婚外情,家族責任,子女爭奪,與現實妥協),只欠喺生於何時,你就有幾多選擇可以揀.........但點都好,點都幾無奈,因始終都唔喺100分100自主,又唔可以亂咁同人傾訴,都幾lonely吓

亞keira knightley真喺好靚女,佢早於1999年出道,雖然同以前比喺有老到(咁呢個喺不能避免,無人可以敵得過時間嘅巨輪),佢嘅靚法有種古典美,亦有種氣質/傲氣/cool,所以呢幾年都喺搵佢拍古裝/70年代角色。

我之前睇佢個做作品,好似魔盜王3集,silk, atonement, edge of love都只喺在edge of love見到佢有少少演技,可能以前佢d角色無嘜發揮嘅機會啦,今次佢咩正飛,幸好今次覺得佢交得出戲,feel到佢嘅感染力.......

沒有留言:

張貼留言