2008年10月12日 星期日

Mang Ambo’s@灣仔 - 暫轉菲藉 (closed)

closed

Mang Ambo's

地址 : 灣仔謝斐道120號地下
電話 : 2143 6164
消費 : $37/head
整體評價 : fair與good之間
oct 02, 08,嚟lunch,叫咗 :

1) 2餸碟頭飯
-見其他食家話佢個燒肉litson kawali好食,所以呢個喺我個鐵膽..........拖meat ball
-燒肉 : 真喺掂,雖然入口唔熱,但個芝麻皮(比廣東燒肉皮厚dd)好脆,咬落去卜卜聲,而個肉質好嫩滑,肉同膏交互相間(我已經揀最瘦嗰舊),所以好甘香,如果碰正佢剛出爐肯定仲正
-肉球 : 憑感覺揀咗呢個,真喺lai晒嘢,因為肉球+咗好多粉,令到佢無晒正常嘅肉質,帶粉腍,好免強咁食咗1球1/2,sorry..............頂唔順
-個飯就偏軟.............sorry..............軟飯呢家嘢唔多啱我
-其實每日佢哋都會做8-10樣餸,但唔知點解我揀嗰d都唔熱,幸好唔喺凍,飯都唔熱架喎.........唔通熱帶國家唔鍾意就食熱嘢????

2) calamansi
-見有食家推介,我會叫金橘水
-味道自然,帶正常金橘酸味,唔多甜,都不錯嘅~~


後記
1) 店內setting

2) 如果有blog友話到比我聽寫d嘜東東就好喇~~~~

3) 全店菲人主理,寫晒菲語,講晒菲話,坐晒菲人............我就好似異形咁,所以等我都心理上變做鄉里先..............hahaha 

4) i'll be back...........因要試吓其他食家寫嘅餸呢,好難得食到咁local嘅菲律賓快餐店


點樣去???
1) mtr灣仔站.........c出口

2) 前面見到呢條馬路............向前過晒2段


3) 呢條仲喺駱克道...............向前行多1條街

4) 望到呢間.............就喺到咗謝斐道喇


5) 唔洗過馬路..........轉左............向前行


6) 向前行多少少就到

11 則留言:

  1. 未睇內文,以為邊間鋪頭有燒肉併咕嚕肉咁 "fusion"! 如果你早 d 介紹就好啦,我前一排哂到黑蚊蚊,入去扮菲人未必有人發覺我係 alien!

    回覆刪除
  2. (1) 烤牛肉 + 煎蛋 + 炒飯 (2) 菲律賓腸腸 + 煎蛋 + 炒飯 (3) 風乾牛肉 + 煎蛋 + 炒飯 (4) 煎魚 + 煎蛋 + 炒飯 (5) 熱狗 + 煎蛋 + 炒飯 (6) 煎蛋 + 麵包 + Coffee (營養餐~?!haha) (7)(8) 都係d 雞肉 + 豬肉炒埋一碟 + 煎蛋 (9) ''媽咪'' 麵 (菲律賓最出名ge麵) (10) 雜錦炒米 (多數有雞肉海鮮同菜) (11) 帶點中式的湯粗麵 (12) 頭盆來的..是豬耳 + 豆腐乾粒(有時會係炸豆腐)...多數以豉油做sauce (14) 炒豬雜 (豬頸肉 + 豬耳 + 豬潤) (15) 甘筍雞蓉湯通粉 (16) 唔洗講啦..意粉 (17) 就係 (14)那個用鐵板上 + 炒飯 爭我一個人情~~hahahaha

    回覆刪除
  3. 好明顯就唔係我識啦...hahaha 不過各家都有唔同ge做法~有時會係用羊代雞肉~ 不過都係差唔多啦~睇住先啦..haha

    回覆刪除
  4. 好明顯亞熱帶人一定係唔like食熱嘢, 因為我屋企個工人都係like, 就咁係fridge囉D隔夜餸就咁食嘅 仲話好味

    回覆刪除
  5. 幾特別呢! 係呢度食燒肉! 係呢!想問你? 如果想選一間日本野,是任食的一種,邊間好介紹? 謝謝

    回覆刪除
  6. 個肉球又會同個燒肉兩回事既

    回覆刪除
  7. Norton 點解重未出手? 下次晒到黑蚊蚊? 要等一年啦! 入秋之後佢地既野都唔整熱 d,容乜易到夏天既食物會係冰凍既?!

    回覆刪除
  8. 遲到唔緊要,因為我好少食賓餐碟頭飯,所以我真係唔多清楚係乜。好在Ms. Megan 已經同你譯哂。我只識你食果樣 Litson Kawali, 因為食親賓餐都order, Litson=燒肉,通常係指豬肉,Kawali= 鑊,咁Litson Kawali 即係用鑊焗製o既燒肉。而kalamansi 唔係金橘,有人話係青檸,其實我就話係未熟o既桔仔就真,取汁加糖沖水非常開胃,加蜜糖更正!

    回覆刪除
  9. 仲有想補充。Mami,源自福建話,即刻“肉麵”,通常賓人食o既係指雞肉湯麵。
    No. 11 果樣係福建式o既“鹵麵”,好似上海粗麵,不過唔係炒,而係少湯加蛋煮到糊糊地咁,講到好味,佢地煮o既Lomi 當然唔夠我媽咪煮得咁好食啦!

    回覆刪除
  10. 佢地o既meat ball 真係粉多過肉,我都麻麻地……! 有時佢地食慣,要咁樣至認為好食。好似我d 工人咁,上次我阿媽帶o左兩餅香港仔魚蛋俾我,我請佢地食,佢地話唔似,唔似魚蛋喎,要街邊用油炸,用麵粉加魚漿做果d ,一陣惺味果d 至係魚蛋喎,佢地唔識欣賞,咁仲好,我慳番!

    回覆刪除