2008年10月17日 星期五

鐮倉和茶房夢見屋@鰂魚涌 - 抺茶產品大熱賣


地址 : 鰂魚涌康怡廣場南座吉之島2樓L202號舖
電話 : 2560 2483
消費 : $85/head (ie total $170)
整體評價 : good

oct 10, 08來dinner,2人叫咗 :

1) dinner set w/cake
i) soup
-無多口問喺咩湯,但好creamy,飲咗1口都唔錯

ii) 茄子煙肉白菌茄汁意
-嗰晚指定dinner set中嘅選擇
-個意粉唔算好咬口,但絶對唔會喺腍,都叫合格
-味道比想像中濃,好似有麵豉嘅鹹味,所以輕手d仲佳

iii) 飲品
-+$10轉成凍鮮奶忌廉抺茶
-個賣相好滑溜溜...........但飲落只有濃濃嘅抺茶味,因我勁攪混d cream,所以個質感都會小"杰"身
-我對抺茶唔太熱衷,所以叫咗侍應攞杯糖水比我..........咁就易入口好多喇...........唔該晒

iv) 蛋糕
-當時我好奇怪佢哋嘅蛋糕menu有好多款蛋糕............嘜佢哋有做蛋糕嘅咩
-原來喺嚟自italian tomato...........應該同1集團啦
-但又唔差喎,仲幾有水準添............因好鬆軟,cream又夠滑..........唯獨朱古力唔喺好濃

2) 熱黑蜜牛奶抺茶
-另1此店嘅signature
-我無試到,只聽到友人話好抺茶,帶苦,所以我將攞番嚟嘅糖水分咗d比佢

3) 白玉寒天甜點
-初時以為正方粒喺蒟蒻,原來似大菜糕多d,腍腍爽爽
-紅豆蓉有豆香味
-小丸子軟軟糯糯,正
-另外仲有杯熱黑蜜抺茶...........友人飲過自己嗰杯,就話唔洗預佢,比晒我飲..........事關原來佢唔多鍾意濃抺茶中嘅苦"劫"味
-+咗黑蜜之後,試飲,諗住要+埋糖水...............其實真喺唔需要因個黑蜜都夠甜..........有1特色之處喺黑蜜嘅香甜喺唔會遮蓋嗰陣濃濃嘅抺茶味(有些少"劫")
-第1口都唔喺太慣..............飲飲吓都唔錯..........不過呢個抺茶濃度對我嚟講已經見頂,但鍾情此道中人........定必叫爽呀~~~~~
 

後記
1) 其實佢嘅dinner set都幾flexible,你可以食指定嘅,可以額外+cake,......可以+$$$$轉特飲.............又有自選套餐,睇中餐牌嘅主菜(意粉/飯/咖喱.......)+$$$$,就可以轉成餐

2) 另外除咗主菜外,佢嘅甜品(蛋糕,芭菲,日式甜品),特飲有好多抺茶嘅變奏.............真喺啱晒d抺茶怪

3) 如果唔想排隊請於7.15pm前入座

4) 食飯之後.............友人陪我去買背囊同原子筆............碰啱吉之島有個背囊熱賣場..............不過番到屋企,都喺覺得個新背囊太細..............不如再買個大d都好喎~~~~


點樣去???
1) mtr太古城站.........c出口..........轉右入吉之島商場

10 則留言:

  1. 對呀! 寒天(かんてん)=大菜糕 = 好鬼寒涼

    回覆刪除
  2. 個蛋糕好吸引@@~

    回覆刪除
  3. 有冇試埋對面個山頭火? 聽聞排隊排到癲喎,等你個 review!

    回覆刪除
  4. 睇一次流一次口水呀!
    btw, 食綠茶甜品的癮係逐舖逐舖加的, 你可以由MOS的matcha latte / starbucks的green tea frappa開始, 慢慢感受綠茶清香的美味!

    回覆刪除
  5. 個cake幾好味咁

    回覆刪除
  6. 呢間到而家係咪仲要排哂隊呀? 我都想去好耐, 真係要搵日出去太古黎緊美食掃貨行

    回覆刪除
  7. ∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ðädä ∞∞∞∞∞∞∞∞10/17/2008 10:37 下午

    我都去過夢見屋食意粉呀! 我覺得 OK 都唔錯呀!

    回覆刪除