2008年10月29日 星期三

Café O@灣仔 - 厚身pancake要勁讚

moved

Café O

地址 : 灣仔盧押道18號海德中心2樓
電話 : 3543 0224
消費 : $60/head (ie total $120)
整體評價 : good

nth visit
oct 21, 08,2人嚟lunch,叫咗 :

1) 南瓜沙律 $44
-友人嚷住要-肥,所以淨食齋沙律
-友人當然比咗d我試啦.........面層你會見到番茄乾,水牛芝士粒,南瓜肉,甜椒之後,底層全部墊有火箭菜
-配以橄欖油+黑醋dressing,仲額外再有1塊蒜蓉包
-個南瓜又腍又甜,好有質素,不過略嫌此店嘅火箭菜.........大大啖咁食,苦味比較強(唔知喺咪佢嘅長莖部做成)
-我雖然都喜歡火箭菜,但我還是喜歡適度苦味+芝麻味兼並嗰種
-都幾大碗,友人食極都有


2) o my gosh $76
-上次因為殺出1/2m pizza(勁大)..............令我哋無得叫個pancake...........1直令我耿耿於懷
-既然友人話嚟呢度.............入到嚟,無理由唔叫
-雖然知道會幾飽吓............(因見到賣成$76)..............又明知夜晚會同食友大戰都唔理咁多
-都等咗幾耐吓...........追咗店員1次
-上枱時,我就知道點解............事關喺厚身pancake嚟,所以製作需時(大火嘅話,裡面會唔熟,1定要慢火慢慢嚟)...........咁遲都遲得合理
-當然先吃雪糕啦............原來唔喺正常雪糕質感,而喺冰絲狀,好似台式嘅綿綿冰咁,可以啦
-pancake1塊切成4小件
-好...........外觀賣相就好靚喇,pancake幾乾爽,無滿面油光
-咬啖先...........外層微挺身,未去到脆嘅口感,但入口好鬆,最緊要喺無苦味..........好怕d厚身pancake有自發粉嘅苦/"劫"味
-配以鮮果(士多啤梨+香蕉片)+楓蜜糖漿(清甜)..................
-真喺好值得推介
-已分咗1/2小塊比友人,我都喺食剩1啖..........好飽!!



後記
1) 店內setting

2) 明知夜晚有大局,應要保留食力..............但無辦法,都喺到時先算啦~~~

3) 此店有好多branch,有喺堅道,皇后大道中,亞畢諾道,般含道..............我最鍾意當然喺亞畢諾道嗰間啦~~~~


點樣去???
1) mtr灣仔站.........c出口

2) 前面見到呢條馬路............向前過晒2段

3) 呢條仲喺駱克道...............向前行多1條街

4) 望到呢間.............就喺到咗謝斐道喇

5) 唔洗過馬路..........轉左............向前行 

6) 向前行多少少就到

沒有留言:

張貼留言