2008年10月7日 星期二

世界難撈 - "我愛你"

前幾日,女同事a比咗2張單個sales,幫佢填補咗今個月嘅quota數。比番個簡單briefing,個男sales喺o靚仔嚟架jac,仲要喺剛剛轉到呢間公司,而個女同事a都已經有個讀小學嘅仔仔

男sales : "我琴日先比老細哦

举黄牌
唔到數...........,好彩有你張單咋
装可爱
"


男sales繼續 : "xx(女同事a個名),請容許我講1句................我愛你"

蘑菇点点 送花 i love you 爱你


同事a講番比我哋聽時,我差d跌咗落凳

晕
..............之後就勁笑
哈哈大笑
哈哈大笑
哈哈大笑


我 : "估唔到個o靚仔(男sales)喺儍架喎!!"........(話說我同個男sales有2面之緣)............"咁骨痺都講得出............好嘢"



之後,我比咗幾份急job同事a做

同事a : "嘜咁客氣呀............送咁多嘢比我"

我 : "xx(女同事a個名),其實我對你好好架..........

贼笑
"


女同事a(明玩嘢) : "點好先

洋葱妹妹 害羞 脸红红
..............咁你講唔講到愛我先.............."


我 : "xx(女同事a個名),sorry.............請容許我.........................講唔到呢句".......我自己之後就勁笑

激动
激动
激动


女同事a : "咁你就唔得啦...............1試你就唔得喇"

我 : "咁我唔喺sales鴉嘛~~~"

大家都知道男sales喺好感激收到呢張及時雨嘅order,並非真喺同我同事示愛嘅意思。你話宜家喺咪搵食艱難...................真喺難為了o靚仔............唉!!

9 則留言:

  1. 咁你有冇咁同人講過呀 唔夠quota呀,我愛你 唔夠乜呀,我愛你

    回覆刪除
  2. 乜你講到自己好似好老咁呀?

    回覆刪除
  3. Hi.
    有空上個番茄樂園雜貨店逛逛.有好多可愛物品售賣.
    我的Yahoo.拍賣網址

    番茄樂園雜貨店

    回覆刪除
  4. 你個靚仔同事又幾玩野喎

    回覆刪除
  5. 莫非叫你年輕人也是錯嗎

    回覆刪除
  6. well... 我成日都同人講 i love you babe 架啦!
    好casual 啫  講兩句就可以哄得人幾開心,何樂而不為呢!

    回覆刪除
  7. 個靚仔抵佢有得撈hahahaha

    回覆刪除
  8. 佢係新人LAI, 咁比人玩, 都幾慘嫁... 大家搞下笑, 我地都做過
    新人, 真係搵食艱辛... 叫同事唔好玩佢啦... 有因果嫁...

    回覆刪除
  9. ...明白了...

    回覆刪除