2008年10月11日 星期六

connected - 保持通話



oct 01, 08嚟睇



改編自荷里活電影《駁命來電》(cellular),講述單親媽媽grace wong(徐熙媛飾)這天如常送女兒如婷上學,途中卻被悍匪以霍(劉燁飾)駕車欄腰猛撞,在她半昏半醒、全身無力的狀態下,目睹以霍在她屋內大肆搜索,更以凶殘手法殺害其女傭!然後把grace擄走並鎖到1個貨櫃內。以霍逼使grace交出他的犯罪證據,否則把她全家幹掉。驚惶失措的grace趁無人看守時竭力地把1台損毀的電話重組,奇蹟地打出1個求救電話,意外撥通給任職財務公司貸款部職員的阿邦(古天樂飾)。

後記


因見有2個blog友大讚此片,所以嚟咗睇

個故事就無咩驚喜,只喺最後先發現張兆輝喺同劉燁1黨(奸)..........呢個就有小小意料之外。

但個緊湊性都強...........尤其喺想截住壞人擄劫大s個女,同壞人鬥搶細佬個背囊,劉燁為咗迫大s講出古天樂嘅身份,開鎗打細佬同個女,機場追逐等.............

比較有規模嘅場面就喺元朗區飛車,又塌棚架,又入大水渠,又撞落1貨車嘅汽水罐..............

攪笑場面都唔少..............好似王祖藍做customer service賣汽車叉電器+女職員個對答.............張家輝過料比張兆輝時,就要先叫聲輝哥先..........喺醫院個老林,自己喋喋不休嗰part都好好笑

講到演技,大s真喺得,唔喺得個樣...........張家輝當然都得啦...........劉燁好型同cool~~~最後覺得奸嘅女fbi都好靚女呢!!

7 則留言:

  1. 成套戲最唔掂係劉燁,過晒火位,睇到..................

    回覆刪除
  2. 奸嘅女 FBI 簡直睇到我流哂口水,有冇人可以講比我知佢叫乜名?

    回覆刪除
  3. hello呀! 路過您個blog say聲hi! 得閒黎我個BLOG坐丫!

    回覆刪除
  4. 但睇過d影評d套戲都唔錯!!

    回覆刪除
  5. 我覺得,拍到大s好靚好正,好有女人味..... 同埋,如果幫到人又有咁正嘅女攬我都去幫呀!嘩卡卡卡~~~

    回覆刪除
  6. 我都係想夢境成真啫...

    回覆刪除