2008年10月1日 星期三

Devil's Advocate@灣仔 - 被服務拖垮


地址 : 灣仔駱克道48-50號地下E及F店
電話 : 2865 7271
消費 : $75/head (ie total $150)
整體評價 : fair

sep 22, 08來lunch,2人叫咗 :
 
1) 頭盤 - creamy mixed vegetable soup x 2
-個包唔熱,但都唔會凍
-正常
-個湯雖然見唔到有咩料,但味道不俗


2) 主菜
i) beef stew w/potato gratin and caramelized red cabbage
-無試到

ii)  spaghetti cantanese (eggplant, cheese and garlic in tomato sauce)
-材料好齊,但個番茄汁都幾夠味同喺用新鮮番茄整
-幾好味
-不過個意大利粉無過腍,但無咬口

3) 飲品
i) 熱檸水

ii) 凍檸茶
-正常 


後記
1) 店內setting

2) 今次唔好彩,serve我哋喺個類似賓藉嘅waitress(sorry.............嗰日樓面得佢1個)
i)初時問佢set嘅意大利粉可唔可以轉其他pasta,佢就1d笑容都無,兼連客套嘅sorry都無句,總之1句講晒個set定咗喺意粉

ii)杯熱檸水放低後,糖又唔比,匙羮又無~~~
友人問我呢間餐廳都多招呼老外,咁嘅服務態度點得呀..............我同友人講,我估佢分分鐘見到老外時,即刻變臉...............


點樣去???
1) mtr灣仔站.........c出口 

2) 轉左

3) 不停向前行














7 則留言:

  1. 我係一個唔識享受的人.

    回覆刪除
  2. 其實為o左佢地個 招牌 ,個侍仔個樣應該仲肉酸d 至o岩!

    回覆刪除
  3. hihi~我叫Marco , 路過黎睇下 得閒上黎我個網了解更多飲食健康 希望你都有一個健美身形 , 打攪晒喇~^^ http://www.justeasyhealth.com/tshealth

    回覆刪除
  4. Viridian Garden10/02/2008 1:56 上午

    多謝你分享呀!我都好鍾意周圍去食好野架!
    我用黏土做了一些飾物,歡迎俾D意見我

    回覆刪除
  5. 不稱職的員工 不改善的店主 不再來的客人 不倦戀的美食

    回覆刪除