2008年10月22日 星期三

新居入伙gathering

oct 14, 08,1班人去咗友人屋企gathering,當喺賀吓佢新屋入伙 

1) x記煎粿
-多年前我都喺呢間(帝后x庭旁嘅街市大樓)外賣過甜粿番屋企食,不過我唔知煎吓佢會好味好多,唔怪得之嗰時我覺得佢名不乎實,原來喺我無tune佢去番最佳食法
-今次友人買咗好幾款餡(蘿蔔絲,筍粒,椰菜,韮菜同芋泥)返嚟煎............都好花心機
-女子們就鍾意食芋泥餡..........男子們就鍾意蘿蔔絲,韮菜
-原來潮州人興買呢樣嘢送禮~~~

2) 焗雞翼
-雞翼先醃得好夠味,有酒香,有黑胡椒(適中),豉油
-總之好好味

3) 烏雞湯
-有烏雞啦,紅蘿蔔,薯仔同大舊薑
-好鮮甜
-good,伯友手勢真好

4) 大閘蟹
-友人前1日喺老銅買定先
-每隻好似4両重,$55/隻.............其實另有5両$75/隻
-激死我,唔買5両............我呢d食得"more",緊喺著重時間效益啦..........食1隻4両/5両,時間相約
-重要喺我唔多好大閘蟹,我更+會將裡面1/2透白嘅膏撥走佢,其實比1/2隻我食到夠喉架~~
-我揀嗰隻唔算多膏,隻蟹質素唔錯,肉鮮,尤其喺隻腳

5) 烚小棠菜

6) 炒飯
-伯友用橄欖油嚟炒,乾爽,保持到1粒粒分明

7) ~鎮江骨
-呢個就重手咗d,鹹咗,否則實食多舊

8) 豆腐芝士蛋糕
-呢個喺甜品大廚為我哋準備
-我笑佢邊度搵個a貨covx番嚟
-用上咗喺sogx嘅日本豆腐$2x/磚)嚟整,果然好夠豆腐味..........我哋又笑佢打開荷包比人搶,打得好滑
-個木瓜粒好甜
-我問大廚個餅底喺咪烘過先...........因我食到有陣好似炒過嘅味,原來佢話用牛油撈麥維x碎,輕輕炒燶咗少少


後記
1) 真的要多謝主人家+伯友+所有喺廚房出過1分力嘅友人

2) 我哋臨走前終於可以定出下次生日聚會嘅日期..................

沒有留言:

張貼留言