2016年3月21日 星期一

Pho Bar@中環 - 趁早嚟試新店


地址 : 中環利源西街24號地舖
電話 : n/a
消費 : hk$102/head (ie total hk$204)
純個人評價 : fair



feb 27, 2016 (sat).............3人嚟early dinner (但實際喺2個人食)...............叫咗 :

1) 至尊 x 2 (@hk$88)
-有生熟牛柳片,牛腩,牛肉丸, 牛柏葉,牛尾,牛展,扎肉
-揀晒所有配料 : 薄荷葉,金不換,芽菜,蔥,芫茜,洋蔥(生),炸蒜
-揀咗金邊粉,另有河粉同意大利翠玉瓜麵option
-個湯底份量太少..........令到d粉有點痴埋..............鬆唔開
-所以最後都叫佢比1小碗淨湯我哋自己+
-湯底味濃,小甜.........而且似+咗花椒8 角嗰類herbs............但我唔多覺有牛味
-餸就幾多款式........牛尾/牛展嘅牛味都出
-我好自然將呢碗河粉同近期灣仔大熱brass spoxx比較........我個人會prefer brass spoxx因為味道同環境都較decent d,味道清d純d
-但呢度嘅價位就會大眾化d.........brass spoxx喺生/熟牛肉以外嘅材料...........每樣要收+hk$12.........而且款式都無咁多

2) 炸春卷 (hk$28)
-我個人就唔鍾意春卷喺呢個皮
-味道友人話似芋角咁
-所以同我鍾意soho嗰間bun xxx vietnamese嘅春卷差太遠喇


後記
1) 店內環境

2) 呢度新開.....................所以趁早嚟試咗先...................免得步brass spxxx後塵要勁排先有得食................但觀乎其水準................應該唔會發生~~~~

沒有留言:

張貼留言