2016年3月10日 星期四

水記@中環 - 抵食

水記

地址 : 中環吉士笠街2號牌檔
電話 : 2541 9769
消費 : 詳情如下
純個人評價 : good (計埋價$$$$因素)



2 visits
feb 18, 2015 (wed) & feb 5, 2016 (fri)嚟lunch...............對,喺事隔咗成年先嚟第2次................共叫咗 :

1) 牛腩米粉 (hk$29)
-望落d牛腩好似好鞋好實咁.............但入口又唔喺喎.............肉都尚算鬆,肯定唔喺實
-我最like佢個湯底味道自然,1d都唔假............仲帶有溫和嘅牛味添
-我無叫嘢飲............之後喺soho區行完1大輪.............都無口渴現象
-比我想像中好...........呢個價$$$$交足功課

2) 爽腩河粉 (hk$29)
-爽腩嘅肉質比牛腩再鬆d滑d..........有溫和牛味
-湯底比上年嗰碗清d,少咗d油份
-難得爽腩同牛腩同價
-呢個價$$$$交足功課


後記
1) 店內環境............位於斜路...........lunch time時勁爆人............之後就會呢樣嘢賣晒..........嗰樣嘢賣晒

2) 佢都有d rules..............牛雜同牛沙瓜唔可以雙併...........又唔可以叫淨牛雜.............牛沙瓜供應量好少..........我2次都食唔到...........佢夏天唔開sat (2015年reference就5月開始至到起碼11月休sat)

3) 我有d朋友唔覺得呢度嘅牛腩好..............9x, 華x味道比佢好...........當然純以味道計.............水記唔突出...........但睇埋價位..........我自己覺得呢度絶對食得過~~~~

2 則留言:

  1. 我喜歡它的牛雜,處理得很乾淨,火候味道恰到好處。

    回覆刪除