2016年3月7日 星期一

德成號@北角 - n年後嘅蛋卷


地址 : 北角渣華道64號地下
電話 : 2570 5529
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間



2nd visit
新年前,友人幫我買咗 :

1) 家鄉雞蛋卷 (hk$79)
-已經超n年無食過佢嘅蛋卷............因為太難買到
-捲嘅層數多,香氣明顯..........很鬆
-但有點潮咗
-我個人鍾意原味多過椰汁味

2) 鮮椰汁蛋卷 (hk$85)
-我食咗呢罐先...........比上面嗰罐脆d
-椰汁輕手溫和...........蛋香味會被蓋過
-估唔到椰汁味有反式脂肪

6 則留言:

  1. 食過咁多隻,都係佢最好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 人哋話蛋卷皇后同德𢦓號水準近似......本來新年前想買埋佢......點知佢每日都好快sold out
      你有無食過?

      刪除
  2. 我公司年年都夾埋一log訂! 我次次買6,7盒, 好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你公司福利唔錯喎...............有$$$$都好難買到食~~~~

      刪除
  3. 唔係潮, 佢本身係比較淋, 唔會太脆

    回覆刪除
    回覆
    1. ic.........暫時食咗2間............佢嘅蛋味最香..........遲d等我買埋蛋卷皇后嚟試

      刪除