2016年3月11日 星期五

Island Gourmet@金鐘 - service最讚


地址 : 金鐘道88號太古廣場2座港島香格里拉酒店5樓
電話 : 2541 9769
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間



2 visits
jan 31 (sun) & feb 5 (fri), 2016嚟...............共叫咗 :

1) traditional king cake - small (hk$220)
-喺fb見到佢有galette des rois賣.........不過佢無1件件...........只得成個............有大,中,細size.........電話訂咗1個
-除咗traditional嘅custard filling外..........佢仲有朱古力餡...........我當然只對傳統味有興趣
-呢個喺我今年第3個亦喺最後1個食嘅皇帝批
-返到屋企...........佢教個oven setting 170 degree........焗5 mins...........不過出嚟只喺暖熱..........想再熱d嘅話..........可能要焗夠10 mins...........但個面應該會帶點burnt
-佢建議細size啱2個人食,但我覺得4個人分就差唔多
-佢個pastry較之前soho嘅la cabaxx好...........較有layer同fluffy..........但個custard filling,我就鍾意la cabaxx多d..........香甜d,同moist d
-估唔到佢都跟得幾足法國嘅傳統..........裡面會放有1個小陶瓷飾物..........傳說話食到小飾物嘅人嗰年會行好運..........最後我屋企人食到

2) eclairs (hk$48)
-ok

3) 熱檸蜜 (hk$60)
-ok
-honey比足2 jars我,話驚我唔夠
-連honey蓋都主動搶住幫我開埋

4) folly (hk$48)
-ok,喺1件以芒果味為主嘅蛋糕
-最讚喺waiter知我之前食咗件味濃嘅朱古力eclair...........主動建議比杯水先再食呢件..........好細心


後記
1) 店內環境

2) 我估佢唔到...........平日嘅lunch.........佢都幾多熟客架喎

3) 佢上上下下嘅招呼做得好足...........好主動 (greeting la, update la,建議la)..........好friendly

沒有留言:

張貼留言