2016年3月27日 星期日

獨遊khao lak (mar 1 - mar 5, 2016)/ day 2

day 2行程 - mar 2, 2016 (wed)

早餐



















名稱 : malila restaurant (7am-10am)
地址 : resort內
電話 : -
收費 : 訂房包埋
整體評價 : fair與good之間 

round 1食咗
即叫即煎thai omelette.............所以我+咗chili魚露落去食
個strawberry yoghurt真欺場.............+咗strawberry jam就算喺................食到jam時,味道好假.............流!

 再喺closing前嚟round 2食咗
佢煮錯咗粗麵..............同嘜餸都無............是但啦.........煮到埋嚟就食啦.............今年要學習放下執著!
個guava汁現成貨..............木瓜喺無得輸..............要食多d..............番香港食唔到..............有呢個質素嘅木瓜............識食就要唧埋calamansi汁落去
pancake唔多掂


酒店沙灘
酒店對出喺個海灘.............好長............喺beach度行..............可以通咗去佢前前後後嘅酒店.............陽光唔猛烈...............喺沙灘上做運動/ 漫步...........瞓喺沙灘椅度睇書/玩手機................好舒服


lunch


名稱 : andalea bar
地址 : khao lak wana buree resort嘅沙灘位置
電話 : nil
收費 : 180 baht/head
純個人整體評價 : marginally good

朝早行沙灘去到隔離間酒店範圍見到...............見有遊客喺trip advisor提過.............所以游完水後嚟食 :

1) chang beer (70 baht)

2) fried rice with pork (110 baht)
-佢個炒飯幾夠熱............粒粒都分明,唔油.............調味唔重手.............只喺豬肉片唔夠味同鞋咗d 啫
-配料有蛋絲,蔥,芫茜,紅蘿蔔粒,青瓜片, calamansi等
-不過香氣無嘜.............當時我諗泰式嘢無中國嘢咁重視鑊氣..............所以泰廚手下嘅炒飯無鑊氣喺好自然............不過後來我食過另1間嘅炒飯............呢個即時被比下去

後記
-店內環境

-呢度勝在環境喺海灘邊.............有天然浪聲同雀仔聲.............又有微風.............d樹又擋晒d陽光...............枱凳都好簡樸原始


massage



名稱 : casi thai massages
地址 : 5/7 M.7, Khuk Khak Subdistrict, Khao Lak 82190, Thailand
電話 : +66 (0) 7648 5351
營業時間 : mon-sun : 10h00 to 23h00
收費 : 700 baht
remarks : 格局簡陋好多
純個人整體評價 : 唔同師傅手勢參差 (唔嚴重)..............但性價比好高

我喺trip advisor度search架咋.............喺佢fb見到都多老外留comment讚好............而且又勉強同我間酒店喺walking distance (25 mins) :

1) thai herbal compress massage 120 mins (700 baht)
-呢度無welcome drink
-原來做熱草球前.........都要先thai massage 1吓嗰part...........鬆咗d肌肉之後用熱熱嘅香草球印吓印吓..........逐part逐part嚟
-今次師傅手勢熟練,但唔喺每part都按得有"feel"
-完咗之後都會有杯熱茶
-事後同1個英文流利嘅店員bunny傾.........話熱草球嘅主要效力喺幫助血液循環............佢哋嘅香草球內全部喺新鮮herbs..........有d herbs喺對皮膚有幫助

後記
-呢度嘅價$$$$抵過琴日嗰間好多...........但師傅嘅手勢就嗰間好d

-佢哋除咗target老外客..........韓國客都喺另1target...........因佢張price list有韓文同英文

-本來之後喺想去trip advisor rate得高嘅smile (喺附近)食dinner...........但同bunny傾完之後..........佢建議asian嘅話去red chili (喺附近).............因為亞洲人唔同歐洲人口味............所以我改去red chili

-正當差唔多行到red chili時...........老板娘唔知幾時喺後面追住叫我..........因為我之前1晚親自嚟book massage時.........同佢講過我massage完會去smile...........佢唔知我臨時改咗去red chili.........以為我行錯路............所以追嚟打算話我知smile喺另1方向...........好nice


dinner


名稱 : red chili restaurant (thai & italian food)
地址 : 13/31 Moo 7, Khuk Khak, A. Takuapa, Phangnga 82190, Thailand
電話 : +66 (0) 7648 5554
收費 : 269 baht/head
純個人整體評價 : very good

時間尚早, 所以喺包場食 :

1) watermelon shake (70 baht)
-叫咗杯西瓜冰..........喺泰國shake只喺+冰咁解..........而juice喺純汁,無+冰
-問咗會+糖水...........所以要求-甜
-似乎喺khao lak區..........餐廳內嘅飲品都基本收70 baht

2) hot pan fish (199 baht)
-個main有5款sauce..........佢建議traditional chili paste with cashew nuts and vegetables
-我再揀咗炒飯 (steam rice就太簡單)
-揀咗moderate同non spicy之間嘅辣度
-炒飯先上..........賣相好靚..........飯粒粒分明.........見到有炒底..........有菜粒,紅蘿蔔粒
-入口熱力夠.............最impressive喺嗰種香氣.........好香.........唔喺因為材料而香..........應該喺開猛火嘅炒法 (由頭到尾都開猛火炒)..........就算喺香港食到嘅炒飯都難有呢種香/鑊氣...........飯乾爽又唔油............very有水準炒飯
-之後佢叫我出嚟準備影相...........我就知hot pan喺點火嗰種gimmick嘢
-熱力將個辣味迫晒出嚟............waiter都忍唔住咳咗2嘢
-個sauce同d腰果蔬菜好惹味...........唯獨魚就overcook同唔juicy............side咗d魚
-如果我有留心到menu個小drawing.............hot pan喺放火玩法..........我1定唔會叫............gimmick多過味道............放火只會令d肉overcooked

後記
-店內環境

-從個炒飯水準..........呢間喺有potential餐廳..........無奈我無時間再訪.........未能引証呢個potential喺堅定流

-店方有隻狗仔..........佢見到我有嘢食.........就走埋嚟..........好乖咁坐咗喺我枱底.........後來店員叫番佢出嚟


pancake
泰國咩區都興街邊pancake.............我慣性望好1陣佢個製作 (用多唔多油煎,完成品browning夠唔夠等).............尤其用刀cut落pancake度發出嘅聲音 (最重要)...........對辦我先幫襯

我叫咗香蕉pancake............50 baht..........佢建議配蜜糖 (可揀condensed milk)............熱辣, 皮帶點脆.........蜜糖香甜........good


fruit shake
見佢即刻攪所以叫杯木瓜shake..............60 baht

我要求-糖水同少冰..........不過都落咗成殼糖水...........木瓜唔喺熟透嘅橙紅色...........所以只喺飲咗打冰嘅糖水.............no good............下次都喺正正經經買pack生果食仲好


沒有留言:

張貼留言