2016年3月2日 星期三

布袋澳6嬸年糕 - 聞名年糕

布袋澳6嬸年糕

地址 : 臨時灣仔銷售點 - 灣仔天樂里巿政街巿對面5e地舖 (即corner位南記粉麵對面巷仔)
電話 : nil
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good之間

























上年舊同事提過呢間出名嘅布袋澳6嬸年糕............所以我先識...........喺新年前會喺巿區有唔同銷售點............今年見到佢哋嘅fb page............jan 30, 2016 (sat)嚟到灣仔呢個銷售點買.................買嚟分比屋企人食 :

1) 原味年糕 - 大 (hk$95)
-有得試食先買
-好軟糯........買完之後..........店員1000叮10000囑叫我記得放入雪柜
-我煎番嚟食.........喺,我個人鍾意蘸好幾次蛋煎
-佢甜度唔高..........唯獨少咗份蔗糖嘅香甜味 (親友今年整嘅蔗甜味明顯d)

2) 薑汁年糕 - 大 (hk$98)
-多份溫和嘅薑汁味


後記
1) 我覺得佢嘅年糕都食得過............肯定無美x咁甜............又無大師x咁貴

2) 但我有朋友試食過之後..........覺得不外如事

沒有留言:

張貼留言