2016年3月31日 星期四

獨遊khao lak (mar 1 - mar 5, 2016)/ day 4

day 4行程 - mar 4, 2016 (fri)

早餐



















名稱 : malila restaurant (7am-10am)
地址 : resort內
電話 : -
收費 : 訂房包埋
整體評價 : fair與good之間 

因為今日又要出海............不過喺7:20am喺lobby pick up............試過琴日佢個hea到無朋友嘅packed breakfast後..........我決定博吓早過7am去餐廳.........睇吓可否比我開始食............我6:50am去到............已有部份客食緊.............只喺煎蛋同淥粉counter無人on duty啫

今朝食咗
木瓜乃每朝嘅鐵膽


koh surin


優惠收費 : 3,000 baht/head (因為我喺舊客+今次連join 2個團..........正價喺3,900 baht)
tour by : khao lak land discovery
booked via : khao lak land discovery
pick up time : 7:20am from hotel
covered : round trip transfer, speedboat, snorkeling equip., life jacket, lunch, soft drinks, snack, fresh fruit
滿意指數 : snorkeling point就very good.............但當日個tour service就嘛嘛

接你嘅車喺架靚van仔..........宜家佢有自己嘅碼頭...........可以有簡單嘅早餐食...........個toilet又多格又乾淨............當然又要簽acceptance + liability release letter

今團有我+2個澳洲長者講英文..............其餘都講德文 (德國+瑞士)............今個團都有2個tour guide...........1個german guide講德文 (didy-男)...........1個local guide講英文 (pon-女)..........今次didy 1句英文都無講..........交晒比pon handle我哋3個英語人

先去moken village.........佢哋祖先嚟自緬甸..........本來住海,無國藉...........後來泰皇比地方同國藉佢哋落腳.........島上有好多貓貓..........但我影相太耐..........唔見咗佢哋.........我唯有樣衰衰咁approach另1團 (好似都喺khao lak land discovery).........個german tour guide叫我跟住佢哋先.........後來我遇返佢哋
佢有咗bb

 平時d居民要咁樣運補給品

1st snorkeling point.............水好清...........魚種真喺好多............細魚大魚都有............我見到有管狀軟珊瑚...........所以好清楚見到nemo...........可惜我相機無casing影唔到海底相

再轉駁long tail艇去個島lunch...........d水清到飛起

lunch.........原來已準備好.........不過我唔知..........走咗去排..........排到差唔多.............先見2個tour guide group番d人去指定嘅3張枱

 沙灘自由時間
超清.............仲有唔少魚仔.........不過佢哋唔colorful
個海超flat又淺水...........正

 2nd snorkeling point.............有55 mins........水好清...........魚種仲多............又見到nemo成家.........見到d巨蚌有微微郁吓個口............都喺嗰句,我無水底影相設備..............今次喺吹雞叫大家上番船

 之後就回程啦

後記
-總括嚟講koh surin喺1個好good嘅浮潛/潛水嘅地方..............佢嘅珊瑚底無石垣咁colorful同大scale........但以1個咁細嘅area..........睇到咁多魚種(細,中,大都有............以中型為主)...........呢方面就遠勝石垣~~~水質清澈度泊得住石垣..........而且嚟嘅客唔多............唔會成沙灘/海都喺人

-所以我覺得surin喺值得報2 days trip............日日咁行去khao lak town.........多手攞咗seastar (http://www.seastarandaman.net/?page_id=49)嘅brochure.........佢有攪2 days............但好唔好我就唔知

-今日個local guide 1d都唔稱職............佢英文唔得...........亦無料 (問佢泰國其他gd浮潛嘅point........佢答"i m not sure"...........我眼都突埋)...........佢似1個識講吓英文嘅helper多d...........無嘜點講safety instruction..........仲話didy talk too much (didy要d客圍住佢,應該喺交待緊d事項)...........淨催促我快d落水..........lunch time時1齊坐.........聽到佢同澳洲婆婆講開.........先知佢非旺季時唔會留khao lak............咁佢應該只喺khao lak嘅合約staff..........同之前嘅don好唔同.........no wonder水準咁啦!

-2個guides好錫身..........好似無落過水.............2人之間喺0溝通,唔合拍.........全個4人crew唔bonding............crew唔會幫客著fins...........又唔見個captain好似琴日咁有落水做confidence check...........總之d客要好self service

-今日個tour service,連細微地方都好唔khao lak land discovery 1貫嘅作風...........同琴日/2年多前嘅比...........好似2間公司咁............我有諗過莫非琴日公司派咗inspector跟團.........所以做足120分?............今日先喺真章?...........anyway,佢宜家發展到用2個tour guide (以前喺得1個tour guide (德文人)以英文為主導).........即喺重點放喺歐洲客身上 (因有d歐洲客真喺唔識聽/講英文)...........就有機會出現2者brief客嘅資料唔sync/ 合作交流有問題............除非背後有個好有系統嘅sop/ briefing manual

-所以唔識聽德文嘅客跟佢.............就要博吓運氣遇唔遇到個稱職嘅local guide..........我目測+直腳個德文guide喺briefing方面喺做得足d............佢正價唔喺收得平..........又點解要博呢?...........所以最好盡量搵得1個只講英文tour guide嘅公司 (如果想謝絶強人).........不過個tour guide好唔好,公司training/管理好唔好..........又喺睇彩數


房間小插曲
今日晏咗少少先送到我返酒店...........原來間房喺睇到日落 (不過要喺樹la度睇)..............之後我發現間房多咗個不速之客...........有隻類似大蜜蜂嘅昆蟲喺屋頂位飛吓飛吓............我要叫人嚟同我驅走佢............個男職員又後生又幾靚仔.........hehe


dinner


名稱 : ???泰文
地址 : khao lak town條大街
電話 : nil
收費 : 50 baht/head
純個人整體評價 : marginally good

啦啦聲趁天未黑就行去khao lak town..........已target咗另1間當地湯粉 :

1) beef brisket + fish ball soup noodle (50 baht)
-呢度好得意......我見佢有menu........打開嚟睇..........又無soup noodle...........但檔口正正喺度淥緊嘢,無理由無得叫
-我問淥緊粉嘅女店員,幾$$$$ 1碗...........佢叫我問另1個樓面男人
-基本喺40 baht 1碗..........我見到佢有兜牛腩,於是我改要牛腩+魚蛋寬河粉
-d老外全部睇menu............所以都唔會叫到湯粉...........呢度都有local人嚟幫襯...........佢哋就會叫湯粉
-佢先來1碟配料 - 肥大芽菜同新鮮香草 (basil + culantro)
-再+埋花生碎同少少辣椒粉落去食
-個寬河粉好滑.........帶少少煙韌..........得
-個牛腩都出牛味,ok的


massage



名稱 : baan sabai thai massage
地址 : 9/2 M.7, Khuk Khak, Takuapa, Phangnga 82190, Thailand
電話 : +66 (0) 817 88 5088
營業時間 : ?
收費 : 500 baht
純個人整體評價 : 超差..........完全hea按

今日夜咗........但又心大心細按唔按好........最後隨意揀咗呢間有位嘅入去........因都見到有老外客做完出嚟 :

1) coconut oil massage 60 mins (500 baht)
-呢度無welcome drink
-地方都算大同唔簡陋
-1開始都幾大力................所以我叫佢輕手d..............所以就1下子輕手得過份.............叫佢大力番些小..............隔無耐,又輕手番...............只喺按肌肉............咩feel都無.............上到按頭時............直頭喺掃吓頭髮咁.............無嘜點掂到肉.............真喺按到我炆~~~~~
-做完都無熱茶..........只得室溫packed water............你就知流得幾緊要

後記
-setting

-佢收得唔平..............但呢個師傅明揸流灘

-開始無耐,當我露住背按緊時.................個男in charge(乸乸哋)竟然揭開個簾問我有無問題..............可以叫師傅stronger/ lighter..............毫不理會個客嘅私隱~~~~我無郁...........好快ok,ok打發佢


生果
呢度都有好幾檔賣生果..................有完整,亦有pack裝.............只食咗1碗河粉,實唔夠飽..............所以揀pack生果...............呢包柚都幾漲.............應該唔喺"乾蝦"...............多謝35 baht............都幾甜

返到酒店...........飲埋之前買咗罐leo beer (38 baht)先



2 則留言:

  1. 一次過追睇返5篇泰國遊記, 妳好堅自己去旅行! 不過d景真係好靚好正~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 為咗出海嘛..........所以無伴都仲可以.........明天仲有1篇last...........隻油雞就完晒喇~~~~

      刪除