2016年3月25日 星期五

獨遊khao lak (mar 1 - mar 5, 2016)/ day 1

day 1行程 - mar 1, 2016 (tue)

住宿情況 (khao lak)


















名稱 : moracea by khao lak resort
地址 : 26/20 M.7, .Petchkasem Rd., T.Khuk khak, A.Takuapa, Phang-nga 82190 Thailand
電話 : 66 (0) 7642 8111
入住時段 : 共4晚 (包早餐)
room type : jasmine superior room
總收費 : net hk$4,467.93/ 4 nites
booked via : hotelclub.com (around 2015 xmas)
屋內設施 : wifi...........所有基本嘢,浴室amenities,包括body lotion..........beach bag
comment : 佢都可以按我要求 (之前email酒店)................做到very early check in (7am)............仲比到間光猛同向海嘅房我
remarks : 全間酒店比較貼近大自然............建於小斜坡上..............無lift............上上落落酒店房............去海灘,餐廳 (要上落暗斜)都靠住客自己嚟............佢嘅人手主要調理農務/ 執房.............唔喺serve客.............所以要do quite a lot of walking



*我1落車.............就見到2個強國男喺出面食緊煙............又聽到好多普通話聲..............頂!...........點解會有大陸團架?!................好彩佢哋只住咗2晚.............而且活動範圍唔喺resort內..........我無嘜撞到佢哋

*check in時有個小插曲.................職員問我攞credit card.............我多口問用嚟做guarantee呀?.............佢竟然話唔喺呀,要嚟look住房條數............喺佢嘅record,我未比$$$$...............好彩我有print out到張hotelclub.com嘅confirmation email (寫住billed)...........同埋我記得credit card好早已收咗我呢條數.............我見到佢嘅hardcopy寫咩ae card,orbitz (其1 online hotel booking portal)............我同佢講我無ae card,喺透過hotelclub.com訂房.................都同佢攪咗好1個時間............佢影底咗張confirmation email.........之後放我上房.................佢自己再慢慢攪清楚


早餐



















名稱 : malila restaurant (7am-10am)
地址 : resort內
電話 : -
收費 : 訂房包埋
整體評價 : fair與good之間 


無睡意嘅我...............就cheap興大作..............不如行去餐廳...........睇吓可唔可以博大霧食個早餐.............gd.............無人會做登記/ verification.............1於呃個早餐食先~~~~

 今朝食咗
佢嘅木瓜好唔錯.............香港好難食到木瓜味出,ok熟甜貨色
lemongrass drink

後記
-店內環境


massage



名稱 : bangniang slimming & massages
地址 : 67/2 moo.5 Bangniang Beach, Khuekkhak Subdistrict, Takua Pa District, Khao Lak 82190, Thailand
電話 : +66 (0) 7648 6127
營業時間 : mon-sun : 10h00 to 22h00
email : bangniangmassage@gmail.com
收費 : 2,300 baht
remarks : 店主覆得好快.............仲肯幫忙check兌hkd嘅exchange rate
純個人整體評價 : 手勢都ok..............但相對地貴d

我喺trip advisor度search架咋.............rank #1.............喺香港時已email店方............佢都幾多products........我好多都想做...........價$$$$比khao lak town嘅貴............但佢牆上好多certificate :

1) beautifying 180 mins (2,300 baht)
-先來個凍洛神花茶welcome drink,凍毛巾
-我個package包咗foot scrub, body scrub, four elements oil massage同個gold mask facial
-佢送咗個thai herbal steam比我.............有點似汗蒸幕............坐喺張凳度...............熱嘅草本蒸氣由腳底攻上嚟..........唔會好似蒸sauna咁熱............蒸咗~20 mins
-之後佢睇過我嘅皮膚.............建議我用guava seed (佢有成5款選擇,適合唔同需要)做scrub
-佢個4 elements (air/ earth/ water/ fire) oil massage............會根據你嘅出生月份決定用邊隻油.............eg我10月............佢話屬於earth type喎~~~
-佢按我雙手前臂喺最有feel...............因為由朝到晚都喺咁用電腦
-最後就做埋個facial+小小按摩
-按完就有杯熱drink

後記
-店內環境

-今個trip我試咗4間massage.............呢間嘅格局喺最像樣 (已經喺最對辦啦,始終khao lak都喺個鄉下地方)............而且每張床喺獨立有curtain圍住............唔喺1張簾格開2張床.............師傅都好尊重客嘅body私隱.............上下重要部位............唔按時..............會有毛巾遮住

-手勢上佢唔喺part part都按到我有feel...........但已相對其他3間叫有d料到...........還是bangkok嘅按摩水準高出1線

-price menu.......最多花款


游水
返到酒店後.............就執埋d嘢去遊水................佢唔喺1個大主池..............而喺分咗4個左近.............所以麻麻哋好遊............水深最高都喺1.4m...........勝在少人落水............d客主力曬............或者遊2嘢就上水


睇日落
扮文"中"..............去咗海灘睇日落


dinner


名稱 : sala thai restaurant
地址 : khao lak town條大街
電話 : nil
收費 : 190 baht/head
純個人整體評價 : fair與good之間

第1餐自己dinner..............望咗好多間...............行咗好遠吓.............呢間幾啱眼緣............都有好多老外客.............又細細間 (孤獨感會無咁強)..............佢有pad thai (1個人唔食得多.........食唔到海鮮之類)............所以我入咗呢間 :

1) 椰青 (70 baht)
-都幾清甜..............只喺個價$$$$貴咗d

2) fried thai noodles (pad thai) with prawn (120 baht)
-個芽菜好粗壯.............香港少有
-面撒咗好花生碎.............溫度都算熱
-唯獨濃味/鹹咗.............同無咗蛋皮

後記
-店內環境

-service比較cool


串燒
過番4線行車嘅馬路...............去對面行番去酒店.............原來呢邊多街邊檔同散打平民食肆.............見到有串燒...............買來1串豬..........10 baht

但只喺暖熱啫...............我個人食嘢追求高溫度 (如果連隻碟都熱埋更佳)..............味道無問題..............仲燒得coloring幾靚


沒有留言:

張貼留言