2013年12月2日 星期一

牛角日本燒肉專門店@屯門 - 門口接待好重要

牛角日本燒肉專門店

地址 : 屯門鄉事會路83號V City1樓L1-18號舖 
電話 : 2617 1338
消費 : hk$156/head (ie total hk$625)
純個人評價 : fair與good之間


nov 23, 13入開屯門.......4人嚟食very early dinner...........叫咗 :

1) 鹽醬牛舌 (優惠價hk$27.5)
-正價$55.......不過+1就以正價計
-肉質正常,不過牛味無嘜

2) 王樣!腹胸肉 (優惠價hk$52.5)
-正價$75.......不過+1就以正價計
-揀咗配蒜茸味噌醬料
-有油份,燒完後肉質鬆軟

3) 海鮮燒餅 (hk$62)
-很熱燙
-皮小挺身......熱烘烘咁食.......當然好味啦
-我初時睇唔到碗醬汁..........就蘸咗枱上帶甜味嗰支醬汁...........都好味

4) 和牛海鮮2人晚餐 (優惠價hk$399.1)
-正價$614.......不過+1就以正價計
-2人餐有咁多嘢食.........用優惠價就好抵食

i) 牛角沙律
-個沙律都幾豐富,有烚蛋,番茄,椰菜,青瓜,粟米等
-ok不錯的

ii) 辣油豆腐
-初時比佢橙橙紅紅嘅油嚇怕..........原來1d都無辣味
-所以唔稱職叫辣油
-豆腐中規中矩.........唔會好滑..........豆味又唔多出

iii) 特上和牛牛肋肉
-有2件 (燒雞翼張相就見到有幾大)
-好入味,唔洗再蘸其他醬料都夠晒
-肉質柔軟.......又鬆
-gd

iv) 海鮮盛合
-有蝦,帶子,魚柳,蠔,青口,冬菇,粟米
-不過蠔,青口,帶子質素麻麻

v) 雞翼 (鹽醬)
-有3隻........很細心剪開咗............可以快d燒熟佢
-但唔喺鹹........全隻唔夠味

vi) 豚肉燒 (薑茸)
-ok正常

vii) 野菜6品盛合
-有粟米,冬菇,洋蔥,南瓜同茄子

viii) 石鍋辛味牛肉湯
-辣味唔重.......我都接受到
-主要有牛肉,蛋花
-味道濃d同鹹d咁啦

ix) 牛角飯
-原來材料超簡單嘅1個飯
-就喺舖面嘅大量紫菜,白飯同醬汁啫
-不過日本醬汁都甜甜哋
-呢個組合又幾好食.........幾啱伴白飯


x) 飲品 x 2
-任揀任何hk$35以下
-我哋揀咗牛角特飲同梅子青檸梳打
-友人無comment好/劣...........即喺ok可以咁啦

xi) 甜品 x 2
-任揀任何hk$29以下
-我哋揀咗雪糕銅鑼燒 x 2 (雲呢嗱+抹茶)..........因為未食過.........好似好得意咁
-店員會燒之前換過塊新網
-銅鑼燒內暗藏雪糕.........建議每邊燒10秒.........不過我哋覺得燒長d時間都無問題...........裡面嘅雪糕仲好硬實
-1致認為抺茶味好d.........1來好似多d..........2來明顯食到有抹茶味
-呢個甜品以gimmick為主..........味道唔喺話好好
-不過未試過.........都應該叫嚟玩吓

5) 糖 (免費)
-之後就送來糖果清清口氣


後記
1) 多謝友人請食飯

2) 店內環境+醬料 

3) 有優惠價..........因為hsbc credit card做緊promotion........如果唔喺..........佢哋好似喺無套餐

4) 燒到後段時...........細心送來眼鏡布比友人

5) 店內嘅店員服務都好好...........只喺企門口嘅reception staff太死板.........佢確認咗我哋會叫hsbc個套餐之後............就堅持要到晚飯時間 (ie 5pm) 開始先比我哋入........因為個套餐喺dinner先可以叫........佢氹我哋不如喺附近行多陣...........而當時只喺差10 mins咋..........我哋counter offer.........不如入去坐住先..........等到夠5pm先落order............佢都話唔得..........真喺好唔make sense..........直接d講直頭喺stupid........點會以入坐嘅時間計...........而唔喺用落單嘅時間計呢.........唔通有cctv拍住門口........之後要比番hsbc做proof咩?_?~~~~~不過我哋無同佢argue.........亦無challenge如果唔食套餐又是否即刻可以入...........食餐飯啫.........唔想再聽佢d bs.........破壞咗個mood

雖然佢態度語氣無問題...........但其實佢咁樣嘅對答都幾趕客............不過我哋無guts (v city內無更吸引嘅選擇)..........最後都有入去幫襯............我覺得佢好需要再培訓~~~

4 則留言:

  1. 個reception真係超唔掂喎, 依篇食評上左openrice, 應該要炒左佢啦 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我希望我無累咗個reception啦.......

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實我唔知是否佢哋有落場時間..........不過佢嘅表達就好令人覺得因為個hsbc promotion..........所以硬性5pm過後先有得入~~~

      刪除