2013年12月4日 星期三

上海婆婆@屯門 - 普通到食1次都嫌多

上海婆婆

地址 : 屯門鄉事會路83號V City 1樓10號舖
電話 : 2618 3708
消費 : hk$45/head (ie total hk$180)
純個人評價 : below average


















nov 23, 13.......食完咗個very early dinner之後............我哋再下1城.............4人嚟light dinner...........叫咗 :

1) 婆婆小籠包 (hk$30)
-皮厚度中等..........無嘜湯汁.........肉亦不鮮
-很普通普通
-好彩我叫住友人唔好叫蟹粉小籠包...........幫佢慳番幾10蚊~~~

2) 雲吞湯拉麵 (hk$42)
-個麵2位友人覺得麵粉味很重
-個湯同個雲吞正路..........唔可以話好味

3) 桂花蜜汁金沙骨 (hk$72)
-望落去........外表好乾身,d肉亦好收縮吓
-但當我咬下時..........d肉要大力扯先甩.........唔知點解豬肉嚟啫...........點會咁好韌性
-友人a話"嘜你食到好似食橡筋咁架"
-你估我想食到咁樣衰架咩!...........我唔知個質感點解咁奇怪..........但懷疑喺番炸
-友人b話"喺咪隻豬老呀?"............友人a即接住話"老豬乸嚟嘅?"..........我差d噴飯呀~~~~
-桂花漿有點桂花味,甜甜哋
-呢個菜唔應該好難整啫........都攪成咁........真喺好食非必然~~~~大家食到美食時要珍惜~~~

4) 茗茶 x 4 (@hk$5)


後記
1)  多謝友人請食飯

2) 店內環境

3) 原本諗住食完主菜.........再叫香蕉高力豆沙...........見到質素咁樣 (嗰3樣已經喺menu上mark有推介sign)..........即刻縮沙啦............雖然我知甜品師傅喺另1個人.........但都已失去信心~~~

4) 我哋都暗叫好彩剛才無為啖氣..........改食上海婆婆先............否則點會叫3樣嘢咁少呀~~~~~

5) 呢間餐廳都有好幾間分店...........不過我無興趣去verify其他分店嘅水準是否如此水皮~~~~

8 則留言:

  1. 我食過葵芳個間,都唔係咁差喎

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 喺架..........不過大多數都唔吸引之嘛.........XDD

      刪除
  3. 聽完你講, 一定唔會去試依間!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢間分店就唔好去喇........oli話葵芳嗰間唔喺咁差~~~~

      刪除
  4. 上次去迷你倉時試過真係好差, 依家商場d餐廳又貴又唔好食..寧願幫襯下小店好過

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔洗咁硬sell...........夾個迷你倉條link落去喎........我用唔著~~~~

      刪除