2013年12月17日 星期二

韓松園@元朗 - 抵食套餐

韓松園

地址 : 元朗鳯攸南街9號好順利大廈地下6號舖
電話 : 2443 9603
消費 : 詳情如下
純個人評價 : fair與good(價$$$$因素)之間


















2 visits
aug 09 & dec 03, 13.......共叫咗 :

1) 炒雜菜水晶粉絲 (hk$33)
-呢個清淡到無味.......必定要+枱上嘅辣醬..........咁先有番味道
-佢個辣醬幾好味...........不過都幾辣..........所以我+少少就夠晒

2) c套餐 (hk$219)
-套餐喺好抵食

i) 小食
-有泡菜,大豆芽之類

ii) 人蔘雞湯
-隻雞都幾大隻.........裡面釀咗糯米添
-很足料
-個湯嘅人蔘味溫和..........都唔算油.........清甜自然
-味道ok的

iii) 鐵板燒牛肉
-趁熱食還好.......1凍咗少少.........d肉變得有點乾實
-味道喺惹味嘅~~~~~

iv) 石頭雜錦豬肉飯
-有幾款石頭鍋飯揀.........除咗海鮮嗰款.........我哋揀咗豬
-豬肉微辣.........都喺少少乾身
-1般啦

v) 飲品
-包2杯飲品

3) 炆牛肋骨煲 (hk$108)
-第2次嚟late lunch
-包1杯熱飲同1個白飯
-我揀咗熱蜂蜜紅棗茶..........紅棗味溫和.........甜度適中.........都幾好飲喎
-原來佢個牛肋骨煲喺清湯底.........唔同我平時食開嗰隻
-個湯唔油.........很清甜,但牛味就唔重............有白蘿蔔,紅蘿蔔同冬菇.......煲到腍晒,好甜
-而牛肋骨就有4件.........肉都幾鬆,有質感,牛味好出


後記
1) 店內環境

2) 12月再來時已+咗價~~~~

3) 呢間好旺.......閒日嘅夜晚好早都已有人排隊啦~~~weekend嘅夜晚更癲~~~

6 則留言:

  1. 我好鍾意食佢個牛肋骨, 仲有牛仔骨都唔錯架~~ :D

    回覆刪除
  2. e間野我地上次都想試的..可惜太多人了

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺呀.......閒日夜晚都要6:30pm好嚟到.......否則情景就好似嗰晚1樣~~~~

      刪除
    2. 絶對適合嚟early dinner

      刪除