2013年1月13日 星期日

三洋餐廳@深水埗 - 人流暢旺

三洋餐廳

地址 : 深水埗汝州街264號地下
電話 : 2360 1038
消費 : 詳情如下
整體評價 : good(價$$$$因素)
 

4 visits
深水埗區有好多茶餐廳.............友人帶我去1間出名食魚湯飯.............所以由nov月尾, 12至jan頭, 13...........共嚟咗4次.........食咗 :

1) 魚湯飯 (hk$33)

-第1,2次嚟當然要試吓最出名嘅魚湯飯啦
-menu上標榜無添+魚湯底
-熱辣辣,飲落雖然唔濃魚味,但真喺好自然,色澤對辦,調味唔重,所以唔會好鹹,真喺唔錯,魚湯份量好多,之後我都有慢慢飲晒d湯,真喺唔錯架,尤其睇埋價$$$$
-佢嘅餸喺自由配搭,好似食車仔麵咁............有近20款嘢(肉/田雞/魚/蔬菜等)揀2種............再喺近10款蔬菜揀1種
-相呢碗,我揀咗肉丸+芫茜............再搭個絲瓜
-佢嘅肉丸細細粒,有麻油香味,唔似現成貨,似自家製多d,幾好味
-其他材料個靚靚仔仔,新鮮
-還是喜歡第1次嗰碗有番茄的,令個到魚湯底有少少酸味,味道比呢碗豐富
-所以下次番茄會喺我嘅鐵膽
-飯同湯喺分開上,除咗飯,可以揀米線的
-呢碗魚湯飯好住家,油都唔多滴,啱晒我呢類自顧又懶嘅人士........成日都要出街食


2) 金牌特餐 (hk$33)
-呢度嘅特餐有點特別
-麵包有常見嘅厚多士/蒜蓉包
-奄列有西班牙
-我揀咗蒜蓉包+車打芝士磨菇奄列+鮮茄肉碎薯仔螺絲粉+熱horlick
-蒜蓉包喺熱脆,不過無嘜蒜味
-而個奄列就喺味道上唔覺得有咩特別因都喺罐頭貨磨菇
-個螺絲粉嘅汁很有薯仔煲到起沙嘅質感,茄酸味自然,肉碎喺mixed肉碎,所以味道好似肉醬意粉,呢個就唔錯
-熱horlick正常無問題



3) 午餐a (hk$35)

-木瓜排骨湯+避風塘炒麵+餐飲
-本來我都想叫呢個,不過又擔心會辣
-我食咗友人1啖炒麵,個麵炒得幾好樣
-有黑椒香,惹味,食咁少,就唔覺得辣
-幸好個麵唔喺腍



4) 午餐e (hk$35)
-木瓜排骨湯+面醬炆排骨+餐飲
-望落好足料,清甜,不錯
-而個面醬炆排骨,無過鹹,肉入味,質地都算叫鬆啦




後記
1) 呢度好多人............午巿,常見門外有客企住等............裡面都迫架...........坐卡位唔夠4人,就要預咗其後有人搭枱

2) 伙計有禮,態度好............食客都以斯文客為主.............環境以茶記嚟講.............算喺好企理乾淨

3) 唔喺友人介紹,都唔知有間有質素嘅茶記...........原來佢都出名............喺香港共有6間分店架



1 則留言:

  1. Silver squash in fish stock is so sweet.....Yum.....Love that scramble egg.....: )

    回覆刪除