2013年1月22日 星期二

Spasso Italian Bar & Restaurant@尖沙咀 - 少許岔子

地址 : 尖沙咀廣東道17號海港城海洋中心4樓403號舖

電話 : 2730 8027
website : www.spassoristorante-bar.com.hk
消費 : $278/head (ie total $555)
整體評價 : fair與good(服務+環境因素)之間


jan 10, 13.........2人來lunch.........叫咗 :

1) bread basket (免費)
-d包唔熱,不過勝在夠軟
-grissini附有不少粗鹽花,所以很夠鹹
-侍應會主動過來倒橄欖油同黑醋



2) risotto served with sicilian red prawn, sea urchin and sicilian orange (hk$278)
-曾聽過食友讚呢個做得好出色,所以我都要試吓
-入口個汁小"杰"身,好鮮,飯亦帶點點咬口
-蝦肉亦唔少,很粗大,結實
-有些少橙肉裝飾,多份果甜味
-因為好食,我"匹"嘅速度幾快
-本來很不錯,不過當食到海膽部份時,就好唔得,味道好唔新鮮,所以叫咗侍應過來反映,我哋堅持呢個海膽有質素問題...........佢就建議喺廚房拿過另1份,等我試吓會否有分別
-後來端來1碟新的,唧了少許油在面,顏色同初時躺於飯上的海膽相若
-為咗試真d,我就先飲啖水先,呢個又無問題喎,仲食到有少甜味添
-侍應解釋,因為飯嘅熱力,改變咗海膽嘅味道..........而且佢話都有收過不同嘅食客話個海膽有"味"
-我都有聽過如將海膽拎去煮,會好難食,除非要用上極優質嘅海膽,所以海膽唔受得熱
-或者呢個海膽喺d飯仲好熱時放上去
-但點都好,既已收過客人嘅反映...........如果間接熱力都會影響到海膽嘅味道............是否要改變1下..........將個海膽另上,好似宜家咁.............上枱時,即場喺客人面前舖上/客人自行舖上
-滿意侍應處理嘅表現..........雖然佢初時唔相信我話個海膽唔新鮮............佢有主動提出建議...........放低咗個新海膽後............仲1直企喺旁邊,直至我話無問題為止............如果我話有問題,佢會同廚房反映
-如果唔喺出咗少少岔子..........會是impressive的risotto


3) lunch buffet + pizza/pasta (hk$218)
-友人就試咗佢個buffet
-頭盤同甜品都喺buffet形式,出去buffet枱任食
-頭盤選擇都ok,唔算好少,有最classic嘅parma ham,哈蜜瓜,cold cut,多款沙律,沙律菜,grilled同炒蔬菜,cheese platter,1款湯,1款海鮮
-個parma ham唔會好鹹香,所以月份唔會太高,個哈蜜瓜算熟甜,起碼唔喺爽口
-其他嘢,個樣都ok
-pizza同pasta各有3個選擇
-友人揀咗margherita,普通啦.............因為太飽,只食到2片.............其餘的打包
-甜品嘅選擇就少d,友人太飽了,所以只拎咗生果,全部有甜美
-如果胃口唔大,其實可以揀個淨lunch buffet $188/位.........只cover個頭盤同甜品buffet..............但如果好胃口,可以唔配pizza/pasta..........改配個main $268/位




-出面嘅appetiser同甜品buffet枱


 
後記
1) 店外環境


2) 這裡嘅服務是很好的

沒有留言:

張貼留言