2013年1月9日 星期三

富士之幸日本料理@尖沙咀 - 美味反通漲

富士之幸日本料理

地址 : 尖沙咀寶勒巷10號2樓
電話 : 2263 2270
消費 : $143/head (ie total $286)
整體評價 : good與impressed(價$$$$因素)之間


dec 29, 12........食友建議嚟呢度食lunch.............主要傾吓旅行嘅嘢..........2人叫咗 :

1) "1食入魂"御膳 x 2 (@hk$128)

-問侍應有咩推介..........佢就介紹我呢個御膳...........勝在多元化............試多d嘢
-我有d唔相信$128包咁多嘢..........仲有得揀喎


i) 小鉢 x 2
-即喺前菜,唔知喺嘜日本植物
-煮到深黑色咁滯,所以影得唔清楚
-調味唔重手,但又唔會無味
-質感不腍不硬,幾特意
-雖然唔知喺咩,但都唔錯架喎




ii) 沙律 x 2
-用意粉做沙律,又幾有新意喎
-清清哋,唔濃味
-有點蛋花碎,底熱有椰菜絲,新鮮,乾爽,被小小清澈嘅醬油浸住,小小鹹味
-很少食到這個組合嘅沙律


iii) 蒸蛋 x 2
-很滑,有菇,有白果
-不錯


iv) 揚物
a) 炸北海道棒花魚
-我揀咗魚,入口唔油膩,外表微脆
-鬆化
-伴以tartarte汁,這個tartarte汁嘅味道令我諗起喺輕井澤旅行時旅館嘅homemade tartarte汁,2者味道很似
-美味


b) 宮崎南蠻雞
-友人嘅南蠻炸雞嘅皮唔脆,但肉嫩,都ok的

v) 丼
a) 蔥吞拿魚腩丼
-望落去都好多料,有紫菜絲,酸薑,蔥花,大蒜絲,wasabi,紫蘇葉,芝麻等
-最搶眼喺橙紅色嘅蛋黃,明顯喺優質蛋
-個吞拿魚腩蓉份量唔少
-將所以材料撈埋食,好豐富,大蒜絲帶點微辛,+點豉油,好味
-食完呢個飯,已經開始飽喇


b) 吞拿魚長芋丼-友人就要咗1片片嘅吞拿魚,再有1pat白色好似山葯嘅黏物
-同樣有隻橙紅色嘅橙黃
*另外仲有3文魚魚子飯,滑蛋日本豬扒飯,滑蛋雞肉飯可以揀

vi) 燒物 x 2
-我哋都揀咗日本燒豚生姜肉
-另1選擇喺鹽燒鯖魚
-因為食到呢個豬肉時,都幾後期,所以都唔熱了
-豬肉薄切,有埋洋蔥絲,醬汁
-都ok唔錯


vii) 麵
a) 熱烏冬-天寒地凍,所以叫個熱烏冬
-很幼滑,所以唔會有口感
-湯底清澈,應+咗烏冬用嘅醬油,唔鹹,亦唔濃,味道輕宜,無又唔喺淡口


b) 冷烏冬-友人揀咗冷烏冬
*另外仲有冷熱蕎麥麵可以揀

viii) 味噌湯 x 2
-呢個味噌湯順喉,唔死鹹
-而且+咗d配料,些微有別於平時飲到的


ix) 餐飲 x 2
-這杯子很的骰,所以份量唔多
-熱檸水放喺我前面時,已聞到清香嘅檸檬味
-連檸檬都唔差


後記
1) 店內環境


2) 呢個set真喺好豐富...........雖然個揚物,燒物同烏冬都喺細size.............但+起嚟,份量唔少.............純以味道睇............絶對唔差............廚子嘅調味手法唔重手............咁亦反映佢對自己廚藝同食材嘅信心...........出嚟味道唔會淡茂茂.............再睇埋佢收呢個咁相宜嘅價$$$$............喺平得唔合理...........所以相信呢個喺開業初期嘅策略價.............當日午巿,只得我哋1枱.............有咁嘅味道水準,個場唔應該咁冷清...........我都唔希望佢做唔住



沒有留言:

張貼留言