2013年1月21日 星期一

Les Miserables - 孤星淚

jan 09, 13嚟睇

故事發生在19世紀的法國。窮苦農民Jean Valjean(曉治積曼 飾)因偷麵包而入獄,監禁期間屢次無視法律,於是展開長達二十年的逃亡生涯,並受到鐵面警官Javert(羅素高爾 飾)鍥而不捨地追捕。期間遇上女工Fantine(安妮夏菲維 飾),早被男友拋棄的Fantine為了自己和幼女Cosette的生活,被迫出賣頭髮和身體,最後更積勞成疾去世,Jean決定撫養Cosette。
多年後,當Cosette(雅曼達施菲 飾)長大成人,當時的巴黎更趨動盪不安。而一場改變他們和法國人民命運的重大革命,正山雨欲來…


導演 : Tom Hooper


後記
多謝or送嘅贈券...........很多人睇完都話好感人........要拎住紙巾做人.........不過我大部份時間都未感動到呢個地步..............除咗到近結尾嗰幕..........其實全片唔悶........1條線講russel crowe點咬住hugh jackman唔放...........另1條線講革命.........還有其他細線...........都幾豐富

1 則留言:

  1. hugh Jackman都幾慘, 只是偷麵包, 就俾人追足幾廿年, 而Ruseel Crowe 最後仲要執著到去死....

    回覆刪除