2013年1月1日 星期二

Arome Bakery Room@金鐘 - puff拖垮


地址 : 金鐘道93號金鐘廊Lab Concept F03號舖
電話 : 2529 5938
消費 : 詳情如下
整體評價 : fair

2rd & 3rd visit
dec 1&16, 12.............其實分別喺炮台山同金鐘店.............來買咗 :
 
1) 牛乳蛋白撻 (hk$7)
-嗰晚比較夜,所有puff, eclair都賣光了,店員誠意推介呢個還暖嘅新產品
-好啦,1場來到,唔好空手出去
-暖熱度還ok喎,而且奶香味濃,又滑,好得
-不過個皮喺曲奇皮,鬆,但就個人覺得厚咗些少
-總之亮點就喺個蛋漿度


2) 經典泡芙 (hk$15)
-我又點會錯過佢嘅puff呢
-雖然上1餐都未消化好,但都急不及待食咗佢先
-佢話喺即叫即整,原來只喺落咗order,先唧d custard落去,咁講到底,點都好過1早唧好咗
-個pastry喺硬挺版,喺全件徹頭徹尾嘅硬挺,沒有鬆軟可言,如果你話喺隔過夜,我都會信
-而個custard 份量好多,好充實,喺我so far食過嘅puff內最"糊/杰/漿""的,點樣可以整到咁"漿"住1pat,咁即喺要+入魚膠粉/豆粉呢種有凝固作用嘅材料,所以口感差,亦失原味和自然
-食完滯住,喺我食過最worst嘅puff



 
3) 關西柚子芝士蛋糕 (hk$24)
-呢個喺名物,所以要買
-柚子味溫和,有微微芝士味
-綿密,都滑,海綿蛋糕都鬆軟
-都不錯的



4) 海鹽玉桂香蕉蛋糕 (hk$26)
-呢個喺新產品
-香蕉很粗大兼熟甜
-整體味道ok的,不過無嘜突出



5) 藍莓紅桑子.3重奏 (hk$22)
-喺大件puff嘅變奏版,見到都有點陰影/芥心
-幸好呢個可以同友人們share,唔洗獨個食晒
-我試咗1/6,所以將咁少硬挺皮放入口,所以可以接受
-但個藍莓custard味道微酸中,又有點怪怪的
-not work for me


6) 焙茶玉露蛋糕 (hk$24)
-頂頭嘅綠茶cream幾濃,creamy
-下面嘅布甸很滑,個"杰"度還可以,無個puff嘅custard咁唔自然
-個pastry底都鬆
-ok的



7) 焦糖慕絲朱古力脆脆 (hk$24)
-又喺新產品
-裡裡外外都好朱古力,濃郁,唔過實



8) 1000層酥 (hk$36)
-佢嘅pastry都幾酥鬆,個custard香甜,唔流,幾實在
-呢個稱職



後記

1) 店內環境

2) 我之前買過佢嘅eclair都還可以的

3) 去過2間分店,店員嘅主動性,積極度好高...........值得1讚~~~~

沒有留言:

張貼留言