2012年10月19日 星期五

l'altro@上環 - 非主流意菜


地址 : 上環后大道中139號The L Place 10樓
電話 : 2555 9100
消費 : $580/head (ie total $1,160)
整體評價 : fair與good(創意因素)之間

oct 02, 12.............2人來lunch.............叫咗 :

1) 麵包 (免費)
-聽經理講喺homemade.........不過上枱時並唔暖熱
-食友就好欣常個薄脆



 


2) menu lunch 1 x 2 (@hk$298)
i) squid salad w/crispy vegetables, citrus flavor
-相喺1/2 portion.........店方知道我哋喺share,幫我哋全部分晒先上
-魷魚有彈性,不過無嘜鮮味,味道主要靠個dressing,微酸



ii) porcini soup
-相喺1/2 portion.........presentation好靚
-呢個我10分like.........很濃菇味,打得好滑,creamy得嚟,texture唔厚身
-中間放咗小小ricotta cheese,攪均再飲..........仲有少少檸檬嘅香氣..........可能源由嗰幾滴油都唔定
-伴以麵包脆粒



iii) risotto of the day
-相喺1/2 portion
-呢個risotto嘅創意度好高,擺脫平時common嘅材料組合
-無諗過芝士會配上微酸味嘅capers同煮過嘅citrus果皮絲
-之後再撒以類似焗過嘅parmesan芝士碎
-飯唔腍,但同al dente有點距離,第1口味道覺得怪怪的,又微酸,又有點甜,因以前食嘅risotto都比較正路............不過食多幾啖就開始慣



iv) softly cooked beef shoulder (+hk$48)-
相喺1/2 portion
-牛肩肉很腍,牛味不濃,主要喺個sauce提味



v) gelato miramonti x 2
-經理講用上意大利雞蛋,所以都香蛋味,另外texture好滑好滑
-而士多啤梨喺煮過嘅,少暖
-因為喺homemade,都溶得快...........所以要快手食..........好like



vi) petit fours x 2-
有mini eclair (棒子味同朱古力味), macaron同balsamic truffle
-我好鍾意食eclair............所以迷氣版對我嚟講太細啦............hahaha
-而紅色嘅macaron喺raspberry味配朱古力醬,外表都算薄脆,中間軟身,味道合格
-但個熱情果味macaron就唔知點解會變得乾實,失咗手
-而cube狀嘅truffle就好濃朱古力味,又好滑,balsamic sauce放得不多,所以體味唔到佢帶出嚟嘅火花



vii) drink x 2-
我就叫咗decaf latte,食友就叫熱咖啡
-有點要讚就喺壼奶喺暖嘅...........很細心...............唔喺好多間餐廳會肯做到呢個details



3) tortelli stuffed w/langoustine, cabbage, duck foie gras cream sauce  (hk$398)
-相喺1/2 portion
-除咗2個lunch set之外,我哋再散叫1個pasta
-pasta裡包住scampi,食到鮮味,只喺唔強
-底下墊有炒過嘅椰菜絲,食友話我知個椰菜嘅油香味相對地強,所以提我tortelli同椰菜分開食,免被油味搶過去
 

後記
1) 餐具

2) 體會到廚師放咗好多心機諗個menu...........亦勇於嘗試.............不流於傳統意大利菜..........不過期望日後新菜色嘅整體味道夾得協調d

3) 另這裡嘅portion唔大...........+多個a la carte嚟share都唔會好飽

4) l'altro嘅意思解the other............而且總廚來頭好猛料添..........佢喺意大利間餐廳,連繼續1x年攞到米芝蓮2星..............食完我明白咩叫the other...........就喺新派意大利菜

沒有留言:

張貼留言