2012年10月2日 星期二

有記粉麵廠@西營盤 - 粉麵專門店

有記粉麵廠

地址 : 西營盤第一街83號地下2號舖
電話 : 3422 8322
消費 : $26/head
整體評價 : good


sep 16, 12早去到西營盤............好耐都無嚟呢區,隨便行吓先開飯...........被我見到呢間好似好唔錯嘅賣麵店..........買咗 :

1) 頂級蝦子麵
(hk$26)-$54/斤
-我要1/2斤買嚟試吓先.............6個裝1包...........秤過後計$$$,好均真
-有幼麵同粗麵2種,我揀咗幼麵
-聞落有蝦子味,但唔算好濃
-用我1貫raw到唔raw嘅煮法............煲滾d水煮熟2個麵餅就喺.............撈麵version.............無放湯,無+餸
-我咁食法將個麵試得最真 (其實喺我煮藝不精,又懶先咁煮...........XDD)............無嘢分散我嘅味覺
-入口嘅鮮味度以蝦子麵嚟計唔弱喎,難得,腍(這個由自己控制)得嚟微彈,無"痴"埋1pat,麵質都唔錯
-所以很快就食晒2個麵餅了
-得.............下次可以買1斤~~~~





後記
1) 店內有好多唔同嘅麵賣,eg特級蝦子麵,瑤柱蝦子麵,菠菜麵,水雲拉麵,河粉,伊麵,烏冬...........連蝦米腸粉都有............勁呀............攞咗咭片............先知呢間喺50年老字號............全部本港製造.............仲話喺全港首部數碼plc科技河粉製造機............呢點我唔在行,亦verify唔到喇

2) 喺香港仔,鴨脷洲同灣仔都有branch

沒有留言:

張貼留言