2012年10月4日 星期四

翠玉軒@中環 - 精緻味美

翠玉軒

地址 : 中環干諾道中8號交易廣場第二座4樓
電話 : 2525 1163
消費 : $550/head
整體評價 : fair與good之間


sep 19, 12............攪手安排咗3圍..............叫咗 :

1) 6小碟


i) 紅翡綠翠
-喺小辣嘅海蜇拼青瓜
-如青瓜可以拍過同有微微嘅蒜辣味會更好



ii) 鎮江水晶肴肉
-ok,只喺未能突出



iii) 甜不辣風味牛肉
-呢個喺6小碟中我最鍾意食嘅
-牛腱薄切得嚟有質感,又有牛味
-配上個甜甜哋又小"杰"嘅濃味醬汁,好彩1碟都唔少,我先可以食完1片又1片




iv) 蒜片牛柳粒
-這味不是特別嘅小食
-但做得好,又唔算多
-蒜片炸得很香口,而主角嘅牛柳不會切成細細粒,失去口感,重點喺外表剛熟,裡面還很嫩,不"鞋"又唔洗"趙",又juicy


v) 有機腐衣鮮淮山
-鮮淮山用我好喜歡嘅胡麻醬撈過
-胡麻醬嘅酸甜味,香味,用嚟彌補無嘜味嘅淮山片
-淮山片粉爽


vi) 點石齋素方
-很蛋卷嘅外形
-很多層嘅腐皮捲埋,調味清宜,所以無奪去豆香味


2) 窩巴乳豬伴脆脆龍鳳卷
-擺得好靚,春卷更好有氣勢添
-先食個窩巴乳豬,個窩巴好鬆脆,又乾爽,唔油膩
-乳豬皮都好薄脆,片剩薄薄嘅脂肪,有份油香
-原來件乳豬有4樣嘢,除咗1眼望落去嘅乳豬皮同窩巴外,中間仲有1片小青瓜同帶點東南亞風味嘅醬
-單是這件窩巴乳豬味道好豐富
-之後先食個春卷,炸到金黃色,唔油,很粗,很多料,蔬菜起碼見到有紅蘿蔔,菇,蝦肉等,不過調味過淡,1定要蘸d醋同食


 



3) 花膠濃燉海中寶
-呢個喺走翅嘅海中寶,我都支持唔食翅
-很清嘅燉湯
-有花膠,螺肉,雞等,所以出嚟鮮味無窮,又夠火喉,


4) 扇影玻璃蝦球
-很有藝術性嘅菜色
-看得出落咗好多心思攪presentation,很精細,賣相好靚,完全喺心機菜
-主角莫過如隻玻璃蝦............這隻玻璃蝦無平時嘅咁pale........起碼仲可以見到橙色嘅蝦衣
-先淨食隻蝦,好大隻,很爽,有蝦鮮味,我自己出外食飯就唔會叫玻璃蝦球因試過幾次,得個大字,索然無味,亦試過有點chemical味添,這款玻璃蝦球就似炒蝦球咁啫
-而火腿唔喺薄切,淨食就好鹹,但我唔想佢搶咗隻蝦嘅味道,所以唯有夾小棠菜嚟食,但都喺鹹


5) 瑤柱糯米釀鳳翼
-10分漲卜卜,亮麗,顏色好靚
-皮很脆,最吸引就喺裡面瑤柱糯米飯嘅香氣
-個人覺得佢出色過銅鑼灣嘅農x飯店............因為佢嘅糯米飯很完整,無"痴"埋,夠味而且仲多1份薑味添~~~~
-雖然伴以喼汁之類,但我都無蘸過因無需要


6) 焦糖黑醋小豬柳
-豬柳切成細條狀,很聰明嘅做法,因為咁樣會容易d掌握到炸佢嘅時間,唔需要就住裡面熟而炸耐咗
-呢個切法就令我諗起中環文x廳嘅桂花黑醋豬柳
-的確外表幾脆,肉無老到,亦鬆,很掛醬
-面撒上杏片,增+口感
-略嫌個汁過濃咗少少


7) 魚湯帶子小雲吞
-2隻小巧嘅雲吞,皮薄,餡都鮮味
-而魚湯的確比平時常見嘅上湯好


8) 雪糕楊枝甘露
-喜歡+有芒果味雪糕,令個甜品冰凍起嚟
-中間亦有點粒粒爽嘅椰果之類
-不過當晚個柚子唔多甜,所以大大令個楊枝甘露失色




9) 特式美點
i) 奶黃海參
-其實佢無名架...........喺我作比佢嘅
-初時無諗過呢個喺甜品,好似海參
-個皮用糯米所做,微硬
-中間喺奶黃餡,香甜




ii) 合桃酥
-我對呢個很有期望
-入口暖熱,外表酥鬆,裡面嘅合桃肉很多,亦喺好優質嘅合桃,因好濃合桃味
-唯獨過甜啫
-所以暫時最impress我嘅合桃酥喺太古城嘅譚x頭





 








後記
1) 餐具


2) 若不是攪手攪呢1個飯局,都唔知有翠玉軒添

3 則留言:

  1. What a nice meal.....with a combination of new and traditional chinese cuisine....why is it between fair and good? The food is not cook nicely ?

    回覆刪除
  2. 用咩mode影架?
    期待夜景同户外相

    回覆刪除