2012年10月12日 星期五

Finding Nemo 3D - 海底奇兵3D (粵語版)



sep 30, 12嚟睇

小丑魚父子穿梭澳洲大堡礁千里尋親,遇上鯊魚黨、水母陣、沖浪海龜和各式海底奇兵,一幕幕七彩繽紛的海洋世界和刺激歷險,已成為無數影迷心目中永遠難忘的經典!
迪士尼.彼思動畫最受歡迎的代表作之一,《海底奇兵》不但贏得奧斯卡最佳動畫大獎,當年上映更破盡多項票房紀錄,至今仍然高踞全球最賣座動畫第5位!今年9月,這部經典動畫將會沖出3D大銀幕,為觀眾帶來前所未見的震撼視覺新體驗!正如迪士尼.彼思創作總監尊賴斯特 (John Lasseter) 所言:「《海底奇兵》最適合以3D呈現!」,因為當年製作的海底世界已有豐富的層次和無數細節,3D化令效果更突出、更完美,讓觀眾仿如置身奇妙壯麗的深海,看著各式海底奇兵游到埋身,加倍投入一段驚險刺激的海底大歷險!

導演 : Andrew Stanton


後記
點解入場睇?............原因好簡單,因為我攪錯咗.............以為喺海底奇兵3..............原來喺3d嘅意思啫..........好彩喺1齣好電影..........否則真喺刀仔插大肶~~~

沒有留言:

張貼留言