2012年9月30日 星期日

源記甜品專家@西營盤 - 懷念桑寄生蛋茶


地址 : 西營盤正街32號地下
電話 : 2548 8687
消費 : 詳情如下
整體評價 : fair與good之間

nth visit
sep 16, 12...........早到咗...........所以喺晚餐前來碗令人懷念嘅蛋茶先 :

1) 桑寄生蓮子蛋茶 (hk$26)
-我時常都會諗起呢度嘅桑寄生蛋茶嗰隻蛋
-我覺得喺全香港最好味的
-當時<7點...........全舖無人.............實屬難得
-先來1口桑寄生茶.........清甜,桑寄生味出,但未至於好濃嗰種,所以唔會有"劫"味
-蓮子好多喎,鬆化如常
-到戲肉隻蛋了,d色很入,坊間難找.............不過比起2-3年前隻蛋,就無咁香了
-雖是跌咗少少watt,但整體還是暫時食過最好味的
-晚上同友人講起桑寄生蛋茶.............友人介紹我旺角嘅浩x甜品館.............我1定會去試吓.............因為美食始終尋............沒有最好,只有更好 (雖然現實往往喺沒有最無恥,只有更無恥..........so sad)~~~






後記
1) 都唔少街坊嚟買外賣喎

**2) sep 13, 2016 (tue) update : 去開西營盤食嘢...........經過就入嚟飲碗桑寄生蓮子茶 (hk$33)..............無叫蛋 (hk$35),因為隻蛋已不復當年勇.............佢嘅桑寄生茶喺明顯滑過旺角嘅浩x.............雖然桑寄生味唔算濃..............我都喺比較習慣飲源記嘅出品

2 則留言:

  1. 個地點真係好打擊我去食的決心,唯有希望有機會經過

    回覆刪除
  2. What is good for 桑寄生?

    回覆刪除