2012年9月29日 星期六

The Expendables 2 - 轟天猛將 2


sep 16, 12嚟睇

由Barney(史泰龍 飾)所領軍的特種僱傭部隊,個個訓練有素,位位身懷絕技!一天,Barney再次收到由Mr. Church(布斯韋利士 飾)所派遣的任務。詎料,這次本應手到拿來的簡單行動,卻因為Barney的大意和輕率,導致失敗告終。全隊人馬被Jean Vilain(尚格雲頓 飾)所統率的恐怖份子重重圍困;其中一名成員不幸陣亡,形勢極度惡劣!然而,更令Barney震驚的,是Jean Vilain手上竟持有為數達5公噸的高危「鈈」原素(Plutonium),威力足以摧毁全世界!為了全球安危,更要替死去的戰友報仇,Barney與好拍檔Lee(積遜史達頓 飾)、Yi Yang(李連杰 飾)、Trench(阿諾舒華辛力加 飾)、Gunnar(龍格爾 飾),以及更多猛人伙伴,立刻披上最強武裝,誓要拼盡最後一口氣,也要剷除Jean Vilain,完成這場終極任務!

導演 : Simon West


後記
我無睇過第1集............呢集主要focus全部落晒喺史泰龍身上........唔算好好.........但1定比生化3好睇............另中國人女主角唔夠sharp,平凡咗d..........如果換上maggie q嘅類會醒神好多~~~~

沒有留言:

張貼留言